رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 477283

سردار نجات در جمع دانشجویان: نباید جایی از منطقه برای نظامیان آمریکا امن باشد/ عمودی بیایند افقی میروند

ساعت24-معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ضمن تاکید بر موضوع انتقام از آمریکا اظهار داشت: هیچ جایی از لبنان، عراق، سوریه، یمن، فلسطین و افغانستان نباید جای امنی برای نظامیان آمریکا باشد.

سردار حسین نجات معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با حضور در جمع دانشجویان و طلاب متحصن در فرودگاه مهرآباد تهران طی سخنانی گفت: سردار سلیمانی قهرمان وحدت اسلامی بین ملتهایی بود که می خواستند آمریکا را از منطقه خارج کنند.

وی افزود: ما اگر در گام اول انقلاب در دروازه های ایران با آمریکا و اسرائیل مبارزه می‌کردیم امروز به همت سردار سلیمانی و همرزمانش در پشت دروازه‌های اسرائیل با آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌جنگیم.

سردار نجات با اشاره حضور میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث شد جوششی در گام دوم انقلاب ایجاد شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران اظهار داشت: ما ضمن اینکه انتقام موردی خون شهید سلیمانی را خواهیم گرفت باید بگویم که بهترین انتقام اخراج آمریکا از منطقه است.

وی افزود: آمریکایی‌ها و هر فردی برای آمریکا در منطقه فعالیت می‌کند همانطور که سیدحسن نصرالله گفت اگر عمودی آمد افقی باید بیرون برود.

سردار نجات اظهار داشت: هیچ جایی از لبنان، عراق، سوریه، یمن، فلسطین و افغانستان نباید جای امنی برای نظامیان آمریکا و پنتاگون باشد.

وی در پایان با اشاره به اقدام دانشجویان و طلاب متحصن گفت: این جوشش باید در دانشگاههای ایران فراگیر شود؛ این جوشش ها و همین که شما در این روزها و در این شب سرد اینجا جمع شده اید یعنی ادامه راه شهید سلیمانی.

جمعی از دانشجویان و طلاب چهار روز است که با لباس رزم در فرودگاه مهرآباد تحصن کرده‌اند و منتظر هستند تا در صورت نیاز به میدان نبرد با جنایتکاران آمریکایی اعزام شوند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها