رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 478046

۶ مادر باردار از خطر سیل نجات یافتند

ساعت 24-مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۶ مادر باردار توسط پرسنل بهداشتی و هلال احمر استان از مناطق سیل زده به مناطق امن منتقل شدند.

style="text-align:justify">رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 6 مادر باردار با خطر بالا از اولین لحظات وقوع سیل توسط پرسنل بهداشتی و هلال احمر از منطقه سیل زده به مناطق امن و قابل دسترسی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تا این لحظه 6 مادر باردار ساکن روستای شهرستان‌های کنارک، میرجاوه، نیکشهر، زاهدان، سیب و سوران و رحمت اباد از توابع شهرستان سیب و سوران با تلاش پرسنل بهداشتی و تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر به مناطق امن منتقل شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 14 شهرستان جنوب استان سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب هستند که مواد غذایی و لوازم گرمایشی مهم‌ترین نیاز سیل‌زدگان است همچنین اقلام زیستی به ویژه پتو و موکت در اولویت بعدی قرار دارند که باید به سرعت برای سیل‌زدگان جنوب استان تامین شود.

وی ادامه داد: شهرستان ایرانشهر، چابهار، خاش، دلگان، زاهدان، سرباز، سراوان، سیب و سوارن، فنوج، کنارک، میرجاوه، نیکشهر و هیرمند درگیر سیلاب اند که نیروهای هلال احمر با تمام توان در حال خدمات رسانی به سیل زدگان هستند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها