رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 478986

پزشکیان: آمریکا در مقابل مردم ما هیچ غلطی نمیتواند انجام دهد

ساعت24-نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم ما در صحنه باشند، آمریکا در مقابل ما هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، گفت: ما در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی از طرف آمریکا هستیم و آنان با تمام قدرت ایستاده‌اند که ما را به زانو بیندازند.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی، مهمترین بحثی که باید مورد توجه ما باشد، وحدت است، افزود: شاخص دوم، مردم هستند و باید با انصاف با مردم، رفتار و با تمام وجود، به این مردم نه به جناح‌ها و طبقات خاص، خدمت کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسئولان باید با مردم با گذشت و بردباری رفتار کنند، برخورد خشونت‌آمیز با آنان نداشته باشند و از آمرانه و جبارانه برخورد کردن با ملت اجتناب کنند.

پزشکیان با تأکید بر اینکه عمودِ این جامعه، مردم هستند، گفت: موشک، ارزش و افتخار ماست ضمن آنکه مردم همچنان در صحنه باشند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند چرا که آمریکا و قدرت‌های جهان از مردم ما می‌ترسند.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید بگویند که «ما امر می‌کنیم و دیگران باید اطاعت کنند»، اظهار داشت: ادبیات آمرانه باعث تضعیف دین، سیاه شدن دل‌ها و نزدیک کردن انقلاب‌ها و دگرگونی‌ها می‌شود و ما مسئولان نباید به گونه‌ای با مردم رفتار کنیم که آنان را از خودمان دور کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها