رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479212

معترضان راه‌های مناطق مختلف لبنان را بستند

ساعت24-در آستانه ی صدمین روز جنبش اعتراضی درحالی که خبرها حاکی از آن است ده ها جوان در اعتراض به کابینه ی جدید لبنان که ساعاتی دیگر اعضای آن اعلام می شود، سه شنبه شب جاده ها و بزرگراه های مناطق مرکزی، شرقی و شمالی لبنان را بسته‌اند.

style="text-align:justify">در آستانه ی صدمین روز جنبش اعتراضی درحالی که خبرها حاکی از آن است ده ها جوان در اعتراض به کابینه ی جدید لبنان که ساعاتی دیگر اعضای آن اعلام می شود، سه شنبه شب جاده ها و بزرگراه های مناطق مرکزی، شرقی و شمالی لبنان را بسته‌اند.

رسانه های صوتی و تصویری لبنان گزارش کردند: معترضان پل های کولا و رینگ و نیز جاده ورزشگاه در مرکز بیروت و اتوبان حافظ الاسد و البداوی در جنوب این شهر را از هر دو جهت با آتش زدن لاستیک و سطل های زباله بسته اند.

گزارش ها حاکی از بسته شدن بزرگراه های تعلبایا، سعد نایل، کامد اللوز و المصنع را در منطقه ی بقاع در شرق لبنان و بزرگراه های حلبا، مجدلیه، المنیه و الحصاص را در منطقه ی طرابلس در شمال این کشور است.

عده ای از معترضان شیشه های بانک سیدروس و خودپرداز آن را در مرکز شهر طرابلس شکستند و سپس آن را آتش زدند.

فضای مجازی لبنان شاهد فراخوان مردمی برای تجمع در مرکز بیروت و مقابل نهادهای دولتی برای اعتراض به تشکیل دولت به ریاست حسان دیاب است.

«علی حسن خلیل» وزیر امور دارایی دولت مستعفی لبنان عصر سه شنبه در صفحه توییتر خود اعلام کرد: دولت جدید لبنان تا ساعاتی دیگر تشکیل خواهد شد.

هم اکنون نخست وزیر منتخب، نبیه بری رییس مجلس و میشل عون رییس جمهوری لبنان در کاخ بعبدا در شرق بیروت تشکیل جلسه داده اند تا خبر رسمی تشکیل کابینه ی جدید را اعلان کنند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها