رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 479462

روایت سردار تنگسیری از ۶ سیلی سپاه به آمریکاییها در خلیج فارس

ساعت24- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تا کنون ۶سیلی محکم در خلیج فارس به آمریکایی‌ها زدیم.

سردار علیرضا تنگسیری ظهر امروز در آئین افتتاح بیمارستان نیروی دریایی سپاه در بندرلنگه، اظهار کرد: این بیمارستان مزین به نام شهید مهدی محمدی‌ها است، شهیدی که ضرب دست این شهید را آمریکایی‌ها در خلیج فارس چشیدند و این شهید قبل از شهادت با دوش پرتاب، بالگرد آمریکایی را ساقط کرد.

وی افزود: ما افتخار داریم ۹ شهید والامقام را در نبرد نابرابر تقدیم این نظام و انقلاب کردیم و در این نبردها بیش از ۵۰ نفر از آمریکایی‌ها را به درک واصل کردیم و ۶ سیلی محکم به آمریکا زدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه تاکنون ۶ سیلی در خلیج فارس به آمریکایی‌ها زدیم، اضافه کرد: اولین سیلی ما انهدام کشتی «سانگاری»، دومین سیلی انهدام «نفتکش سی ایل سیتی»، سومین آن انهدام نفت کش عظیم «بریجتون» و در ادامه یک ناو و دو بالگرد دیگر بود.

سردار تنگسیری بیان داشت: این‌ها افتخاراتی برای استان‌های بوشهر و هرمزگان است که ۷ شهید در عملیاتی که شهید نادر مهدوی حضور داشت و دو شهید دارا و رئیسی را در آب‌های نیلگون خلیج فارس تقدیم کردیم.

وی یادآور شد: در محلی که شهید نادر مهدوی و شهید محمدیها در خلیج فارس به شهادت رسیدند، ۱۰ آمریکایی را در سال ۹۴ به زانو درآوردیم که این نیز کار خدا بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها