رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479607

هم‌تیمی لبرون جیمز در NBA چطور بیخانمان شد؟

ساعت24-هم‌تیمی لبرون جیمز در NBA این روزها شرایط اسفناکی را تجربه می‌کند و چیزی برای خوردن و پوشیدن ندارد.

به نقل از hln، اوضاع برای دلونت وست بازیکن سابق NBA خوب پیش نمی رود. تصاویری در سایت ها و شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن هستند که نشان می‌دهد او در خیابان بدون خانه است و شرایط بسیار نامساعدی دارد.

او بین سالهای ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ ، به عنوان یک بسکتبالیست در NBA درآمد خوبی کسب کرد - در صورت اضافه کردن درآمد دستمزد در قراردادهای وی ، نزدیک به ۲۰ میلیون دلار به جیب زد. در کلیولند کاوالیرز ، او حتی همبازی لیبرون جیمز بود. وست در تیم های نظیر بوستون سلتیکس، سیاتل سوپر سونیکس و دالاس ماوریکس نیز بازی کرد. در سال ۲۰۰۸ مشخص شد که او از بیماری دوقطبی رنج می برد. او در ادامه در لیگ چین و نیوزیلند نیز بازی کرد و در سال ۲۰۱۵ به دلیل مصدومیتی که داشت محبور به خداحافظی از بسکتبال شد.

از آن زمان به بعد افول او روز به روز مشهود تر شد تا جایی که سال 2016 با پای پیاده در خیابان دیده شد. بعداً در همان سال، عکسی نیز منتشر شد که به نظر می رسد وست بی‌خانمان است. پس از آن مدتی خبری از او نبود تا اینکه مشخص شد او بدون سرپناه و با لباس یک خدمه بیمارستان در گوشه ای بدون پوشاک و لباس مناسب زندگی می‌کند.

پخش جدیترین ویدئوها از او باعث شد تا بسیاری از بازیکنان لیگ NBA واکنش نشان دهند و آمادگی خودشان را برای کمک به او ابراز کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها