رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479610

فرکی: بی برنامگی به تیم پیکان آسیب زد/ در نقل و انتقالات ۱۷ روز را از دست دادیم

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد بازی با نساجی گفت: شاید یک هفته هم تیم ما نتوانسته تمرین خوبی داشته باشد.

حسین فرکی سرمربی پیکان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر گفت: در چند وقت اخیر اتفاقی که برای سردار سلیمانی افتاد، همه ما را غم زده کرد و اتفاق بعدی حادثه هواپیما بود و جا دارد تسلیت عرض کنم. تعدادی از هموطنان عزیز ما در تشییع جنازه سردار سلیمانی جانشان را از دست دادند. این اتفاقات به فوتبال ما هم وارد شده و مسائل امنیتی موجب شده که میزبانی تیم های ما زیر سوال برود. بحث امنیت کشور ما بسیار خوب است و نسبت به کشور های منطقه از شرایط خوبی برخوردار است. امیدوارم این مساله ختم به خیر شود. برای تیم ملی فوتبال هم آرزوی موفقیت می‌کنم و کسالت آقای تاج شرایط را دگرگون کرده است و امیدوارم این مسائل سریع تر حل شود.

او ادامه داد: شاید یک هفته هم تیم ما نتوانسته تمرین خوبی داشته باشد و تمرین یا در سالن و یا در زمین نامناسب بوده است اما مجبور هستیم بازی ها را برگزار کنیم. بازی با نساجی ما را یاد بازی رفت می اندازد که آن بازی چهار بر یک شکست خوردیم. با همه احترامی که برای حریف قائل هستیم، امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

او افزود: تیم نساجی تغییراتی داشته است اما تیم ما تغییر خاصی نداشته است. سه بازیکن ما در نیم فصل از ما جدا شدند و به جای آن سه بازیکن دیگر را به خدمت گرفتیم تا خلاء موجود را در تیم پر کنیم.
فرکی در ادامه اضافه کرد: بی برنامگی باعث شد تیم پیکان آسیب ببیند اما امیدوارم در دور برگشت لیگ برتر بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم و بتوانیم امتیاز های لازم را کسب کنیم و با رفع مشکلات به نتایج مورد خود برسیم.
سرمربی پیکان درباره نگه داشتن بازیکنانی مثل شهریار مغانلو و فراز امامعلی که پیشنهادهای خوبی از تیم های مختلف داشتند تاکید کرد: ما در نقل و انتقالات ۱۷ روز را از دست دادیم آن هم به خاطر بازی های عقب افتاده بود. ما دست روی هر بازیکنی گذاشتیم تا بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم. در لیگ برتر نتوانستیم بازیکنی را جذب کنیم چون بودجه تیم برای جذب بازیکن کافی نبود. ما سه بازیکن داشتیم که مد نظر تیم های دیگر بودند. وقتی که تیم ما نمی‌تواند بازیکنی جذب کند، باید بازیکنان خودش را حفظ کند. سه بازیکن مد نظر ما در خط حمله مثل شهریار مغانلو و فراز امامعلی، برای ما بسیار باارزش بودند و رفتن آن ها باعث می شد تیم ما دچار مشکل شود. من از این نوع بازیکنان همیشه حمایت می‌کنم. اگر برای آینده هم تیمی بازیکن ما را خواست، باشگاه مورد نظر باید نامه نگاری لازم را انجام دهد تا بعد از بررسی های لازم بتوانیم نتیجه مورد نظر را اعلام کنیم.
او درباره اتفاقاتی که حول فوتبال ایران مبنی بر عدم میزبانی ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا افتاد گفت: من زیاد این مساله را دنبال نکردم اما در ابتدا سر و صدای زیادی در این رابطه ایجاد شد اما در عمل اتفاق مهمی نیفتاد و AFC کاری که می‌خواست را انجام داد. حالا اگر چیزی به این موضوع اضافه شده است، باید به مردم اطلاع رسانی شود، در غیر اینصورت AFC به خواسته خودش رسید و این برای فوتبال ما بد است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها