رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479876

نقوی حسینی: دولت هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را معرفی کند

ساعت24-یک عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: در شرایط کنونی در فصل کشت و برنامه ریزی برای دامداری قرار داریم اما هنوز دولت وزیر پیشنهادی خود را برای وزارتخانه معرفی نکرده هر چه سریعتر این کار انجام شود.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس، گفت: دامداری و کشاورزی در کشور به عنوان یکی از ارکان اصلی استقلال محسوب می‌شود. متاسفانه این بخش‌ها در سال‌های اخیر مورد کم لطفی قرار گرفت.

وی افزود: در شرایط کنونی در فصل کشت و برنامه ریزی برای دامداری قرار داریم اما هنوز دولت وزیر پیشنهادی خود را برای وزارتخانه معرفی نکرده هر چه سریعتر این کار انجام شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در شرایط کنونی دام‌های پرواری روی دست دامداران باقی مانده است. آنها حدود ۱.۵ برابر قیمت خرید برای این دام‌ها هزینه کرده‌اند. این مسئله موجب می‌شود که دیگر در فصل‌های بعدی دام پرورش ندهند و این موضوع در دو سال آینده کشور را دچار بحران تامین گوشت می‌کند.

نقوی حسینی اظهار کرد: در شرایط کنونی کشاورزان برای تامین سم، کود، ماشین‌آلات و آب کشاورزی دچار مشکلات زیادی هستند و قیمت خرید محصولات کشاورزی از جمله گندم بسیار پایین است که این موضوع باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

نماینده مردم ورامین در پایان اضافه کرد: جامعه فرهنگیان و معلمان نسبت به نوع اجرای قانون رتبه بندی معترض هستند. دولت طرح درستی را برای این موضوع مورد توجه قرار دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها