رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479886

خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

ساعت24-وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از احتمال پرداخت عیدی بازنشستگان در بهمن ماه خبر داد و گفت: موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه ۹۹ دیده شده و با همراهی مجلس ارسال آینده اجرایی خواهد شد.

محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم افتتاح بنیاد ملی توسعه فرهنگی در جمع خبرنگاران درباره روند مذاکرات دستمزد سال آینده کارگران، گفت: توافقات دستمزد همه ساله در روزهای پایانی اسفند ماه صورت می‌گیرد و در حال حاضر کمیته‌های دستمزد در شورای عالی کار مشغول بحث و بررسی هستند.

وی افزود: تعیین دستمزد کارگران بر اساس حداقل‌های زندگی و سبد هزینه معیشت و تورم انتظاری سال ۹۹ خواهد بود ولی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که سهم دستمزد در قیمت تمام شده تولید آنقدر بالا نرود که منجر به زیان تولید و افزایش سطح عمومی قیمتها شود و کارگران آسیب ببینند.

وزیر کار در عین حال از تلاش برای پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در بهمن ماه خبر داد و گفت: تلاش می کنیم عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن ماه واریز شود.

وی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز گفت: این موضوع در لایحه بودجه سال ۹۹ پیش بینی شده و اگر مجلس همراهی کند از سال آینده اجرایی می کنیم.

شریعتمداری تصریح کرد: درصدد هستیم تا خدمات حوزه گردشگری را برای رفاه حال بازنشستگان افزایش بدهیم و سطح پوشش بیمه درمان و تکمیلی انها را بیشتر کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها