رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479941

خبر خوش برای کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح

ساعت 24-عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ از مصوبه جدید این کمیسیون برای اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح خبر داد.

style="text-align:justify">عباس پاپی‌زاده عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 در تشریح مصوبه جلسه نوبت عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه تبصره 16 لایحه بودجه سال 99 بررسی و با الحاق یک تبصره به تصویب رسید.

وی در تشریح این تبصره افزود: براساس این مصوبه مقرر شد تا در سال آینده تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح (ارتش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع) قرار گیرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است جهت بهبود معیشت کارکنان و بازنشستگان از طریق بانک‌های عامل نسبت به تخصیص 4 هزار میلیارد تومان برای کارکنان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع هر کدام هزار میلیارد تومان از محل منابع سپرده‌های پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه بانکی و با هماهنگی هر یک از نیروها پرداخت کند.

پاپی‌زاده اضافه کرد: برای تسهیلات قرض‌الحسنه جهیزیه 20 میلیون تومان و ازدواج 5 میلیون تومان به کارکنان و بازنشستگان و فرزندان آنها پرداخت شود. همچنین مصوب شد برای ودیعه مسکن کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح 30 میلیون تومان در نظر گرفته شود.

وی بیان داشت: بانک مرکزی برای هر کدام از نهادهای نظامی ذکر شده 800 میلیارد تومان از منابع عادی بانک‌ها تخصیص دهد. برای پرداخت تسهیلات ساخت و یا خرید مسکن برای هر یک از کارکنان و بازنشستگان تا سقف صد میلیون تومان با بازپرداخت حداکثر 20 ساله در نظر گرفته شود؛ مابه‌التفاوت سود تسهیلات مذکور از طریق نهاد ذکر شده پرداخت می‌شود.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها