رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479958

آتش‌سوزی لنج‌های صیادیِ جاسک مهار شد

ساعت 24-چهار فروند لنج صیادی که در بندرگاه جاسک دچار حریق شده بودند با حضور تیم های امداد نجات از دریا و خشکی پس از ۳ ساعت تلاش مهار شد.

style="text-align:justify">پیش از ظهر امروز یکشنبه ۶ بهمن ماه، به دنبال وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک فروند لنج صیادی پهلو گرفته در بندرگاه جاسک و تماس با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی تیم های امداد و نجات از خشکی و دریا به محل اعزام و پس از تلاش ۳ ساعته آتش سوزی به شکل کامل مهار شد.

در این عملیات تیم های امداد و نجات سازمان بنادر و دریانوردی، یدکش آتشخوار نداجا، مرکز آتش نشانی شهرستان جاسک، آتش نشانی ندسا، آتش نشانی پدافند نیروی هوایی و شناور همیار ناجی مشارکت داشتند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر در خصوص جزییات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۲:۳۰ظهر امروز یکشنبه ۶ بهمن ماه یک فروند لنج صیادی به دلایلی که درحال بررسی است دچار حریق شد که با توجه به فایبر گلاس بودن جنس بدنه لنج و شدت باد در منطقه زبانه های آتش به لنج های مجاور نیز سرایت کرد.

محمدحسینی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از وقوع خسارات بیشتر، تیم مدیریت بحران حادثه وارد عمل شده و ۱۲ فروند لنج دیگر را از اسکله جدا و به گوشه ای امن منتقل کردند.

این مسؤول با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه تلفاتی جانی و جرحی نداشته تصریح کرد: در طول زمان اجرای عملیات اطفا، تخلیه و بارگیری و عملیات دریایی در نقاط دیگر بندر به شکل معمول در حال انجام بود.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر ضمن اعلام پایان عملیات اطفای حریق درساعت۱۵:۳۰دقیقه اظهار داشت: خنک سازی محدوده های مشتعل درون لنج‌ها انجام پذیرفت و با توجه به وزش باد شدید تیم های آتش نشانی بمنظور جلوگیری از مخاطرات احتمالی در محل حضور دارند

محمد حسینی بیان داشت :بررسی های فنی توسط تیم بررسی سوانح دریایی استان در محل حادثه آغاز شده که نتایج و عوامل بروز آتش سوزی متعاقبا اعلام می شود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها