رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 480015

جدیدترین ربات آمازون بسته‌ها را در پیاده‌رو ذخیره میکند

ساعت 24-حق ثبت اختراع آمازون ربات‌های پرتحرکی را نشان می‌دهد که می‌توانند وسایل را در پیاده‌روها ذخیره کنند و چندین مسیر را در طول مسیر اصلی خود انجام دهند.

خبر
div>

به نقل از فاکس‌نیوز، حق ثبت اختراع آمازون ربات‌های پرتحرکی را نشان می‌دهد که می‌توانند وسایل را در پیاده‌روها کنار بگذارند.

طبق آگاهی از ثبت اختراع جدید، آمازون در حال آزمایش ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌توانند بسته ها را ذخیره کنند و چندین مسیر را در طول مسیر اصلی خود انجام دهند.

طبق این برنامه، وسایل نقلیه ذخیره سازی پیشنهادی غول فناوری همچنین می‌توانند مواردی را برای بازگشت انتخاب کنند.

این شرکت مستقر در سیاتل که در حال حاضر در بسیاری از مراکز ربات‌های خود را مستقر کرده، به دنبال راه‌هایی برای تحویل بسته در بهترین شکل ممکن است.

طبق گفته GeekWire، برنامه ثبت اختراع خاطرنشان می‌کند که ربات‌های جدید می‌توانند خود را در مناطق از پیش تعیین شده قرار دهند و از این طریق می‌توان آنها را با دوربین، میکروفن، دستگاه‌های GPS، اسکنرهای بیومتریک و موارد دیگر مجهز کرد تا اطمینان حاصل شود که همه چیز طبق برنامه ریزی پیش می‌رود.

طبق گزارش‌ها، یک مدل مبتنی بر آب نیز وجود دارد که مجهز به شناورهایی برای کاربردهای تحویل دریایی است.

شاید مدل پیشنهادی جدید شرکت آمازون کمی پیچیده به نظر برسد اما این کار دزدیده شدن بسته‌ها را کاهش می‌دهد و می‌تواند با فراهم آوردن امکان تحویل بسته‌های بیشتر در طول روز، بازدهی این عملیات را افزایش دهد.

منبع: فارس
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها