رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 480151

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان

ساعت24 -فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حیدر عباس زاده دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت : ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان امروز با کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله سلاح جنگی و شکاری آگاه شدند.

وی افزود: پرسنل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری پلیس های هم نام خود در شهرستانهای خرمشهر و آبادان پس از هماهنگی قضایی، موفق شدند طی عملیاتی خودرو حامل سلاح قاچاق را توقیف کنند.

وی تصریح کرد : در بازرسی ازخودرو توقیفی تعداد ۱۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری شامل ۹ قبضه کلاشینکف، سه قبضه کلت کمری، سه قبضه سلاح شکاری تک لول و پنج تیر، تعداد هشت هزار ۵۳۸ عدد فشنگ کلاش، ۱۲ عدد قنداق چوبی کلاش کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این رابطه چهار نفر از متهمان اصلی دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

وی بیان کرد :نیروی انتظامی مصمم است باقاچاقچیان سلاح ، فروشندگان و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز و کسانی که از سلاح مجاز و غیر مجاز برای تیر اندازی به سمت مردم، منازل و خودروها استفاده می کنند برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

چهارم بهمن ماه فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند قاچاق اسلحه در خوزستان خبر داد و گفت : از این باند تعداد ۷۸ قبضه اسلحه جنگی و شکاری کشف شد .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها