رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 480164

لاریجانی به کاندیداهای انتخابات: بخاطر انقلاب از سیاهنمایی پرهیز کنید/انقلابی واقعی باید وفاق ملی را پیگیری کند/آمریکا می خواهد با طرح قلابی قرن مسلمانان را تحقیر کند

ساعت24-رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سالگرد انقلاب اسلامی و تبلیغات انتخابات مجلس را در پیش رو داریم، همه به خاطر عظمت انقلاب از سیاه نمایی پرهیز کنند.

علی لاریجانی
جلسه علنی امروز مجلس به روال همیشه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز به کار کرد اما پیش از ورود به نطق پیش از دستور رئیس مجلس، حجت الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به مرثیه سرایی پرداخت.

علی لاریجانی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پس از مرثیه‌سرایی، در نطق قبل از دستور خود با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: آن بزرگوار در خطبه خود که در واقع فریاد غربت بود با طرح موضوعات مهم توحیدی مردم را ارشاد نمود و در فرازی فرمود خداوند اطاعت از عترت پیامبر را برای نظام و هماهنگی ملت مقرر نمود و امامت ما را امان از تفرقه و پراکندگی ملت قرار داد و جهاد را عزت و سرافرازی برای اسلام قرار داد.

لاریجانی با تاکید بر اینکه ملت ایران در انقلاب پیروزمندانه اسلامی تابلوی قیام خود را این اندیشه قرار داد،خاطرنشان کرد: یعنی پیشوایی و امامت پیامبر (ص) و اهل بیت ایشان و احیای جهاد که این دو عامل ستون‌های مدرسه فاطمیه است.

اهم اظهارات رئیس مجلس را بخوانید؛

*در چند سال اخیر سیاست آمریکا مقابله‌ای همه‌جانبه با ملت ایران گردیده است. یکی از هدف‌های خود را ایجاد یأس و اختلاف و جدایی میان ملت و بدبین نمودن مردم از مسئولان قرار داده است. این مطلب را به صورت علنی نیز اظهار می‌کنند و آنقدر در این کار وقیحانه عمل می‌کنند که حتی بعد از ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، رییس جمهور آمریکا توییت می‌کند و می‌گوید که مردم عراق و ایران در این خصوص خوشحالی کردند.

*گرچه بلافاصله ملت عراق و ملت ایران پاسخی دندان‌شکن به او دادند، اما هدف آنها را باید ملاحظه کنیم. آنها به دنبال افتراق میان مردم و ناامید کردن آنها نسبت به مسئولان خدوم هستند.

*انقلاب اسلامی با پیشوایی امام برپایه وحدت امت و اعتماد عمومی شکل گرفت و از واژه‌هایی که امام از هر موضوع دیگری بیشتر به آن توجه می‌کرد وحدت در میان وحدت و مسلمانان بود. این کلید پیروزی در انقلاب و استمرار انقلاب است.

*متاسفانه مثل این‌که عده‌ای به هر بهانه می‌خواهند صفوف ملت را متفرق نمایند. امروز انقلابی واقعی کسی است که تحت رهبریت معظم انقلاب وفاق ملی را در کشور پیگیری کند تا قدرت مردم بر مکر دشمن فائق آید.

*اگر به تحرکات آمریکا نگاه کنیم ملاحظه می‌کنیم که برنامه بزرگتری برای کل مسلمانان تدارک دیدند تا در قالب طرح قلابی قرن که اجزای آن را اکنون مطرح می‌کنند همه مسلمانان را تحقیر نمایند. این جسارت هم نتیجه تفرقه کشورهای اسلامی است که به رژیم صهیونیستی و آمریکا اجازه این تبهکاری را داده است، اما به زودی نتیجه این اقدام را درک می‌کنند و طلیعه آن در قیام ملت بزرگ عراق علیه آمریکا در روزهای اخیر بود. آمریکا با دست خود این حرکت را در همه کشورهای اسلامی فراگیر خواهد نمود.

*همکاران من و ملت ایران، سالگرد انقلاب اسلامی و تبلیغات انتخابات مجلس را در پیش رو داریم، همه به خاطر عظمت انقلاب از سیاه نمایی پرهیز کنند. انقلاب حرکت نو در جهان اسلام بوده و هست.

* تضعیف نهاد مجلس، غیرانقلابی و ظلم به مردم سالاری است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها