رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 480368

کفاشیان: شک ندارم AFC میزبانی را به ایران میدهد

ساعت 24-رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به شرایط فعلی کشورمان AFC میزبانی را به تیم‌های ایرانی می‌دهد.

style="text-align:justify"> درباره بیانیه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مبنی بر بررسی امنیتی مجدد ایران برای میزبانی تیم‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: من اعتقاد دارم AFC می‌خواهد روال کار را طی کند و مشکلی با میزبانی ایران ندارد. تصور می‌کنم با توجه به شرایط فعلی کشورمان و تضامین امنیتی‌ای که در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته AFC پس از بررسی این شرایط در جلسه هیئت اجرایی میزبانی ایران را قطعی می‌کند و مشکلی وجود ندارد.

او درباره تفاوت بیانیه اخیر AFC با بیانیه هفته قبلی این کنفدراسیون، اضافه شدن بند بررسی مجدد شرایط امنیتی و اینکه با این تفاسیر به نظر می‌رسد مسئولان AFC تیم‌های ایرانی را فریب داده اند تا شرایط برگزاری بازی استقلال و شهرخودرو در پلی آف فراهم شود، گفت: باید از افرادی که در جلسه هفته گذشته با دبیرکل AFC شرکت کردند بپرسیم چه تضمینی ارائه شده است. اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا با میزبانی کشورمان موافقت نکند باید از لیگ قهرمانان کنار بکشیم. البته من مطمئنم مشکلی برای میزبانی تیم‌های ایرانی ایجاد نمی‌شود.

کفاشیان تصریح کرد: اگر AFC قول داده در صورت تائید امنیت کشورمان بازی‌ها را در ایران برگزار می‌کند این کار را انجام می‌دهد و نباید بیانیه جدید کنفدراسیون را چندان بحث حادی تلقی کرد.

او افزود: از ابتدا نباید بحث مذاکرات مان در مالزی را تا این اندازه بزرگ کرده و تهدید به انصراف می‌کردیم. به نظر من بحث میزبانی تیم‌های ایرانی بیش از حد بزرگ شد. شرایط کشورمان امن و امان است و من اطمینان دارم مشکلی برای میزبانی مان به وجود نمی‌آید. به نظر من جو رسانه‌ای ایجاد شده هم در تصمیم ابتدایی AFC بی تاثیر نبود، اما باید موضوع را تا رسیدن به حق مان پیگیری کرده و مراتب اعتراض خود را به AFC اعلام کنیم. مشکل خاصی هم وجود ندارد و شک ندارم می‌توانیم در کشورمان میزبان بازی‌های دور برگشت باشیم.

کفاشیان درباره اینکه چه تضمینی وجود دارد AFC با میزبانی تیم‌های ایرانی موافقت کند، بیان کرد: کناره گیری تیم‌های ایرانی به سود خود AFC هم نیست. ما اکندن چهار نماینده در مرحله گروهی داریم و این تیم‌ها بیشترین تماشاگر را در لیگ قهرمانان خواهند داشت. حامیان مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم روی تیم‌های ایرانی حساب می‌کنند و می‌دانند با تبلیغات شان در ورزشگاه‌های ایرانی درآمدزایی فراوانی دارند. همانگونه که ما بازی‌های پلی آف را در خارج از کشور برگزار کردیم AFC هم اگر قولی به نمایندگان اعزامی کشورمان به مالزی داده است باید به قول خود عمل کند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها