رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 482222

ترافیک ۱۵ کیلومتری خودروها در جاده‌های گیلان

ساعت24 - مدیرکل بحران استانداری گیلان گفت: بارش سنگین برف و کولاک شدید موجب توقف خودروها در چندین محور با مرکزیت پاسگاه پلیس راه سراوان و ترافیک ۱۵ کیلومتری در چندین محور شده که در حال بازگشایی و هدایت خودروهای در راه مانده و مسافران هستیم.

ترافیک
style="text-align:right">مدیرکل بحران استانداری گیلان گفت: بارش سنگین برف و کولاک شدید موجب توقف خودروها در چندین محور با مرکزیت پاسگاه پلیس راه سراوان و ترافیک ۱۵ کیلومتری در چندین محور شده که در حال بازگشایی و هدایت خودروهای در راه مانده و مسافران هستیم.

رضا اسلامی روز سه شنبه افزود: خودرو ها در مسیر پاسگاه پلیس راه سراوان - پاسگاه سراوان - امام زاده هاشم، پاسگاه سراوان - شفت و سراوان به رشت، فومن، سنگر و سراوان به کوچصفهان بدلیل بارش سنگین برف موجب ترافیک ۱۵ کیلومتری و توقف خودروها شده است؛ اما در مجموع تردد در سایر محورهای استان بدلیل بارش سنگین برف به کندی انجام می شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از راههای فرعی استان براثر بارش شدید برف و کولاک بسته شده است، اظهار کرد: بسیاری از راههای روستایی در مناطقی که بارش سنگین برف داشته اند نیز مسدود شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برق شماری از مشترکان استان نیز براثر بارش برف قطع شده و آب شرب تعدادی از مشترکان در استان نیز بدلیل مشکل برق، قطع شده است.

اسلامی بیان کرد: خوشبختانه در حوزه شبکه گاز تاکنون مشکلی گزارش نشده و شبکه از پایداری نسبی برخوردار است اما تمامی مدیران و فرمانداران و دستگاه های مربوطه در حوزه مدیریت بحران بدون وقفه تلاش می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی بیان کرد: با توجه به گستردگی و حجم قابل توجه برف امروز شاهد اختلالاتی در شبکه ارتباطی در استان نیز هستیم اما با همراهی و مشارکت مردم امید است طی ساعات آتی تا حدودی مرتفع شود.

به گفته اسلامی، بارش ها در غرب استان قطع شده و انتظار می رود این سامانه بارشی تا امشب از استان خارج شود که در جاهایی که برف قطع شده، نیروهای عملیاتی بهتر می توانند خدمات خود را انجام دهند.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها