رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 482895

نیروهای امنیتی عراق محل شلیک راکت به منطقه سبز بغداد را کشف کردند

ساعت24-نیروهای امنیتی عراق در پی شلیک صبح امروز چند راکت به منطقه سبز بغداد، موفق شدند محل شلیک راکت‌ها را بیابند.

در پی حمله راکتی بامداد امروز (یکشنبه - ۱۶ فوریه) به منطقه سبز بغداد و انتشار اخباری از هدف قرار گرفتن یک مقر ائتلاف آمریکایی ضد داعش و یک مقر وابسته به سازمان الحشد الشعبی عراق در این منطقه، نیروهای امنیتی این کشور درباره این حادثه تحقیق کردند.

با گذشت چند ساعت از انتشار این خبر، پایگاه خبری «السومریه» با انتشار تصاویری، نوشت که نیروهای امنیتی محل پرتاب این راکت‌ها به سوی منطقه سبز بغداد را یافتند.

بر اساس این گزارش، راکت‌های مذکور از سکویی متحرک که روی یک موتورسیکلت (سه چرخه) نصب شده بوده، از یکی از مناطق بغداد به منطقه سبز شلیک شده است.

در پی شلیک صبح امروز چند راکت به سوی منطقه سبز بغداد، سخنگوی ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش، طی پستی در توئیتر نوشت که ساعت ۳:۲۴ صبح امروز، چند راکت کوچک به پایگاه عراقی که میزبان نیروهای آمریکایی در منطقه سبز بود، اصابت کرد اما هیچ خسارت جانی به همراه نداشت و تحقیقات ادامه دارد.

از سوی دیگر، وزارت دفاع عراق، امروز از شلیک چهار راکت به سوی منطقه سبز خبر داد و تایید کرد که چهارمین راکت به یک مقر پشتیبانی لجستیکی «الحشد الشعبی» واقع در نزدیکی دانشکده پلیس در خیابان فلسطین، اصابت کرده که تنها خسارت مالی به همراه داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها