رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483007

بهترین روش فروش ماشین دست دوم کم مصرف

رپورتاژ تبلیغی / فروش خودرو کارکرده کم مصرف با بهترین قیمت و تنها با یک بار مراجعه در یک روز، خودرو 45

dir="RTL" style="text-align:justify">در شرایطی که افزایش قیمت بنزین و تورم عمومی جامعه سبب شده تا مردم بیش از پیش، نگران هزینه‌های نگهداری از ماشینشان باشند؛ خودرو کارکرده کم مصرف همواره به عنوان یکی از اولویت‌های مشتریان در بحث خرید یا فروش ماشین دست دوم به شمار می‌رود.

یکی از مهم‌ترین و البته گران‌ترین هزینه‌ها در انواع ماشین کارکرده، مبالغ پرداختی در ازای سوخت مصرفی آن‌ها است که گاهی می‌تواند، بخش اعظمی از هزینه‌ها را به خود اختصاص دهد.

این مشکل شاید موجب ناراحتی مالکان خودروهای پرمصرف و یا افرادی که از وسیله نقلیه به عنوان وسیله معاش خود بهره می‌گیرند، شود. حتی عده‌ای که از نظر مالی مشکل چندانی نیز ندارند، قطعا از مصرف سوخت بالای ماشین دست دوم خود رضایت نخواهند داشت؛ چرا که مجبورند همیشه نگاهشان را متوجه نشانگر بنزین نگه داشته و زمان نسبتا زیادی را در صف‌های پمپ بنزین هدر دهند. از این‌رو فروش خودرو کارکرده کم‌مصرف همواره گزینه‌ جذاب‌تری بوده و توجه مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب می‌کنند.

خودروهای کارکرده کم مصرف موجود در ایران

به گزارش ساعت 24، ماشین‌های دست دوم کم مصرفی در بازار کشور ما وجود دارند که می‌توانند تا حد زیادی دغدغه مشتریان را نسبت به معضل مصرف سوخت بالای خودرو کارکرده برطرف سازند.

در ادامه به برخی از کم مصرف‌ترین خودروهای بنزینی موجود در بازار ایران اشاره شده است.

· ام وی ام ۱۱۰ جدید

ام وی ام ۱۱۰ جدید یکی از کم مصرف‌ترین ماشین‌های دست دوم موجود در بازار کشور است که به علت حجم کم پیشرانه سه سیلندر خود می‌تواند، مصرف سوخت کمتر از ۴.۵ تا ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را برای شما به ارمغان آورد. همچنین حجم‌باک این خودرو دارای گنجایشی معادل ۳۵ لیتر است.

· میتسوبیشی میراژ

این هاچبک محجوب و کم‌ حاشیه ژاپنی که به صورت وارداتی مهمان جاده‌های کشورمان شده، دارای یک پیشرانه سه سیلندر به حجم ۱1۹۳ سی‌سی بوده و در سیکل ترکیبی از مصرف سوختی برابر با ۵.۹ دهم لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بهره می‌برد.

مصرف سوخت این ماشین در سطح شهر معادل ۶.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است. ناگفته نماند که میتسوبیشی میراژ، مشتریان خوبی برای فروش خودرو کارکرده در ایران دارد.

· کیا پیکانتو

کیا پیکانتو یکی از محصولات ریزنقش کره‌ای حاضر در بازار ایران است که در مسیرهای شهری می‌تواند، مصرف سوختی حدود ۶.۵ تا ۶.6 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ارائه دهد. مصرف سوخت جاده‌ای و ترکیبی خودرو هم برابر ۴.۵ و ۵.3 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود. این محصول رتبه بسیار بالایی در فروش ماشین در کشورمان دارد.

· هیوندای آی۱۰

هیوندای آی۱۰ محصولی دیگر از دیار کره‌ جنوبی است که می‌تواند در سیکل ترکیبی مصرف سوختی برابر با ۶.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ارائه دهد. مصرف سوخت هیوندای آی۱۰ در شهر و جاده نیز به ترتیب برابر با ۸ و ۵.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ارزیابی شده که این میزان، حتی در فروش خودرو کارکرده هم نکته بسیار مثبتی محسوب می‌شود.

· ام جی ۳

ام جی 3 یکی از محصولات هاچبک چینی تبار است که البته به اصالت بریتانیایی خود می‌نازد. این خودرو، قادر به سوزاندن حدود ۷.۱ تا ۷.۳ لیتر سوخت در مسیرهای شهری و نسبتا پرترافیک خواهد بود.

· پژو ۲۰۶ تیپ ۲

پژو ۲۰۶ یکی از قدیمی‌ترین و نام‌آشناترین هاچبک‌های حاضر در بازار ایران است که میزان مصرف سوخت آن در مسیرهای شهری و پرترافیک نهایتا به ۸.۱ تا 8.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

شاید باورتان نشود اما بخش قابل توجهی بازار فروش ماشین دست دوم به این ماشین در تیپ 2 و 5 تعلق دارد.

· برلیانس H320

برلیانس اچ 320 نیز از دیار اژدها و سرزمین چین به بازار کشورمان راه پیدا کرده و قادر است حدود ۷.۷ تا ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را درون خیابان‌ها و مسیرهای شهری بسوزاند.

· مزدا ۲

مزدا ۲ برخلاف برادرش مزدا ۳ به صورت محدودتری وارد بازار کشورمان شد. این هاچبک ژاپنی مصرف سوختی معادل ۷.۹ تا ۸.۱ لیتر را به ازای پیمایش هر ۱۰۰ کیلومتر مسیر شهری ارائه می‌دهد. آمار فروش خودرو کارکرده مزدا 2 در ایران به دلیل محدودیت موجودی نسبت به مزدا 3 کمتر است.

علاوه بر موارد فوق خودروهای دیگری همچون انواع تندر ۹۰ و پژو ۲۰۶ تیپ 5 و رانا مجهز به موتور TU5 نیز از مصرف سوخت متعادلی برخوردار بوده و نسبتا جزو خودروهای دست دوم بنزینی کم مصرف به حساب می‌آیند.

فروش خودرو کارکرده کم مصرف در سایت خودرو45

اگر قصد معامله ماشین کارکرده از جمله فروش سانگ یانگ دست دوم و انواع محصولات سایر برندهای موجود در بازار چه کم مصرف یا پرمصرف را دارید؛ می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت شرکت خودرو ۴۵ با آدرس www.khodro45.com و دریافت نوبت، ماشین کارکرده خود را به منصفانه‌ترین و مناسب‌ترین قیمت بازار، آن هم در اسرع وقت و حداکثر امنیت به فروش برسانید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها