رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483015

ادعای عجیب نامزد انتخابات خبرگان: بنرهای تبلیغاتیام را با داربست‌ها بردند/وامدار هیچ گروه سیاسی نیستم

ساعت24- نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در فارس گفت: وامدار هیچ گروه سیاسی نیستم، وکیل مردم و قشر محروم جامعه هستم و اگر گروه‌ها و کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از من حمایت کنند حمایت آنان را با کمال میل می پذیرم.

حجت‌الاسلام مصطفی منتظری، یکشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: ارتباط بدون واسطه با مردم و حمایت از قشر محروم از جمله ویژگی هایی است که در جامعه روحانیت مشهود است. آماده‌ام با حضوری جدی در انتخابات ؛رقابت را در کنار رفاقت با کاندیدای دیگر مجلس خبرگان رهبری ایجاد کنم.‌

این نامزد انتخابات خبرگان رهبری بیان کرد:‌ وامدار هیچ گروه سیاسی نیستم، وکیل مردم و قشر محروم جامعه هستم و اگر گروه‌ها و کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از من حمایت کنند حمایت آنان را با کمال میل می پذیرم. در سوابق علمی خویش حضور در دانشگاه صنعتی شریف و حوزه علمیه قم را در کارنامه دارم از این رو با مشکلات جامعه بدون واسطه آگاهی و با محیط علمی برتر کشور نیز آشنایی کامل دارم.

منتظری اظهار کرد: یکی از شعارهایی اصلی که برای انتخابات درنظر گرفته شده شعار فرهنگی است چون حال فرهنگ در استان فارس خوب نیست، به علت مشکلاتی که در حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی وجود دارد باید مسوولان استان پاسخگوی مطالبات مردمی باشند تا شاهد ارتقای فرهنگ عمومی در استان فارس باشیم.

وی گفت:‌ کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری باید از اشرافی گری فاصله بگیرند و در انتخابات نیز پول های نامتعارف برای تبلیغات هزینه نکنند، اگر کاندیدایی از منبع دوستان خود نسبت به جذب منابع مالی برای انتخابات اقدام کند این جذب تسهیلات مالی منجر به فساد در آینده خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از تبلیغات برخی نامزدهای انتخابات دوم اسفندماه در شیراز گفت: چرا افرادی که همه مردم آنها را می‌شناسند، اقدام به تبلیغات غیرمعمول و مسرفانه می‌کنند؟

منتظری اظهار داشت: در کل استان فارس، چهار بنر تبلیغاتی داشتم که همه را همراه با داربست به مکان نامعلومی منتقل کرده اند و از طرفی سخنرانی‌ام در یکی از شهرهای استان لغو شد. سخنرانی ام در یکی از شهرهای استان نیز لغو شد و این در حالی است که امام جمعه آن شهر تماس گرفت و از من برای سخنرانی دعوت کرد و قرار برود در ورودی شهر به استقبالم بیایند ولی بعد تماس گرفت و گفت ان‌شاءالله در وقت و زمان دیگری شما را دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها