رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483070

کشته شدن کارگردان معروف و خانواده اش بخاطر کرونا در چین

ساعت 24- کارگردان چینی اهل ووهان به همراه پدر، مادر و خواهرش براثر ابتلا به ویروس کرونا کشته شدند.

style="text-align:justify">چانگ کای کارگردان چینی که به همراه کل اعضای خانواده اش به ویروس کرونا مبتلا شده بود در روز ۱۴ فوریه از دنیا رفت. این خبر را استودیو فیلم هوبی که چانگ از اعضای آن بود در بیانیه ای اعلام کرد. چانگ کای در هنگام مرگ ۵۵ ساله بود.

بنا به گزارش رسانه های چینی، چانگ اولین عضو خانواده اش نبود که به دلیل ویروس کرونا جان داد پیش از او پدر و مادرش یکی پس از دیگری براثر همین بیماری از دنیا رفته بودند. چانگ و خواهرش نیز پس از مراجعت به خانه به ویروس کرونا مبتلا شدند که در اثر آن خواهر چانگ چند ساعت بعد از والدینش از دنیا رفت.

گفته می شود همسر چانگ هم به ویروس کرونا مبتلا شده و در حال مبارزه با این بیماری است.

آخرین گفته های چانگ در روز ۲۵ ژانویه در اینترنت مربوط به همین بیماری بوده است: پدرم تب داشت، سرفه می‌کرد و مشکل تنفسی داشت ما سعی کردیم او را به بیمارستان بفرستیم، اما هیچ کدام از بیمارستان‌ها ما را نپذیرفتند چون دیگر تختی وجود نداشت.

بدنبال این اتفاق چانگ پدر خود را به خانه آورد جایی که او از دنیا رفت و البته دیگر اعضای خانواده را نیز به این بیماری مبتلا کرد.

چانگ در سال ۱۹۸۹ عکاسی را در دانشگاه ووهان فراگرفته بود، او پس از آن به استودیوی فیلمسازی هوبی پیوست.

تا به امروز نزدیک به ۷۰ هزار نفر در کشور چین به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۱۷۷۵ نفر که ۱۷۷۰ تای آنها در سرزمین های چین بوده اند بدست این ویروس کشته شده اند، آمار کشته های این ویروس از بیماری سارس که در سال ۲۰۰۳ در چین فراگیر شد هم گذر کرده است.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها