رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483357

فروشگاه اینترنتی مرزلند

رپورتاژ تبلیغی / این فروشگاه ارائه دهنده انواع لوازم خانگی میباشد که از شاخص ترین این محصولات میتوان به کولرگازی ارزان , ماشین لباسشویی , ماشین ظرفشویی و یخچال اشاره کرد.

dir="RTL">این فروشگاه ارائه دهنده انواع لوازم خانگی میباشد که از شاخص ترین این محصولات میتوان به کولرگازی ارزان , ماشین لباسشویی , ماشین ظرفشویی و یخچال اشاره کرد.

ما در این مقاله به بررسی محصولات سرمایشی گرمایشی این فروشگا میپردازیم.

اسپلیت ها یکی از کولر های گازی محبوبی است که جدیدا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . اسپلیت طبق سیکل تبرید تراکمی کار می‌کند ، طریقه کار این دستگاه به گونه ای است که اول مایع مبرد توسط کندانسوری که داخل پنل خارجی است ، مکش شده و عملیات خنک سازی روی آن انجام می‌شود و توسط لوله مسی به شیر انبساطی انتقال پیدا کرده و در آنجا این گاز گرمای محیط را به خود جذب می‌کند و وارد پنل داخلی دستگاه می‌کند ، سپس داخل کویل های پنل داخلی حرکت کرده و گرما را خارج می‌کند به این صورت گرمای محیط گرفته شده و هوا خنک می‌شود . یکی از نکاتی که هنگام خرید اسپلیت باید به آن توجه کنید ، ظرفیت آن است و با واحد اصلی BTU نشان داده می‌شود . به صورت کلی BTU با ضریب هزار ذکر می‌شود به عنوان مثال 10 هزار . هرچه میزان ظرفیت دستگاه بیشتر باشد ، قیمت اسپلیت نیز افزایش پیدا می‌کند ، چراکه تاثیر مستقیم در قدرت سرمایش و گرمایش دارد .

دوتا از شاخص ترین برندهای کولرگازی که توسط این فروشگاه ارائه میگردد کولرگازی اجنرال و ال جی است.

کولرگازی اجنرال :

در شرکت فوجیستو در سال 1936 شروع به فعالیت کرد.نام این محصول در اصل فوجیستو اجنرال میباشد که در بازار ایران به نام اجنرال عرضه میشود.با تو به رده انرژی A+++ این کولر از کم مصرف ترین دستگاه های جهان میباشد. این کولرها در انواع دیواری , پنجره ای , ایستاده و داکت اسپیلیت تولید میشود.این کمپانی متعلق به کشور ژاپن میباشد اما قطعات آن در تایلند مونتاژ میشود.گاز این کولرها R410 میباشد و دارای فیلترهای تصفیه هوا , جذب رطوبت و بو و … میباشد.جهت خرید کولر اجنرال با پشتیبانان سایت ما تماس حاصل فرمایید.

اجنرال با 50 سال تجربه ، سهم زیادی از بازار هایی مثل اروپا ، اقیانوسیه ، خاورمیانه و . . . را بدست بیاورد و امروزه با استفاده از تکنولوژی های جدیدی مثل اینورتر ، توجه مردم رو به خودش جلب کرده و این تکنولوژی باتوجه به تغییرات دمایی دور موتور را افزایش یا کاهش میدهد و باعث شده تا مصرف انرژی کمی را داشته باشد و نوسانات دمایی را به حداقل میرساند دستگاه های این شرکت در مدل های دیواری ، ایستاده ، پرتابل و . . . با ظرفیت های مختلفی همچون 9 هزار ، 12 هزار ، 16 هزار ، 20 هزار ، 24 هزار و . . . تولید شده اند .ما تلاش کرده ایم تا طیف گسترده ای از مدل های کولرگازی اجنرال را گردآوری کرده و تنوع قابل توجهی را بوجود آوریم تا شما عزیزان با خیالی آسوده بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز خود انتخاب نمایید.تمامی اجناس فروشگاه ما دارای گارانتی تضمین کیفیت بوده , همچین در ابتدا سفارش وجهی از شما دریافت نمیگردد و شما بعد از دریافت و مشاهده کالا تمامی وجه سفارش را پرداخت می نمایید.

کولرگازی ال جی

کولرگازی ال جی ارزان بانه یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای سرمایشی در جهان میباشد.این نوع محصول در انواع اینورتر با کاهش 75 درصدی انرژی ساخته میشوند و دارای موتورهای پرقدرت و کارایی بالا در مصرف انرژی می باشند.از دیگر مزایای این کولرهای نصب آسان آنها میباشد.این کولرهای در کشور کره جنوبی ساخته میشوند.

موتورهای روتاری آنها بسیار پرقدرت میباشند.در این محصولات از دو رادیات جفت شده ضدزنگ در کنار هم برای خنک کردن موتور استفاده میگردد که به علت داشتن تکنولوژی برتر , باعث کاهش مصرف انرژی بسیار زیادی میگردد.

پنل کولرگازی ال جی بدون صدا db میباشد و همچنین پره های پنل چهارجهته میباشد.(یعنی چپ , راست , بالا , پایین)

کولرهای ال جی دارای ریموت میباشند که به وسیله آن میتوانید میزان دما و جهت باد را کنترل کنید.

این کولرها مجهز به فیلتر جذب رطوبت , فیلتر بهداشتی , فیلتر آنتی باکتریال و… میباشد که

اکثر این فیلترها قابلیت شستشو و تعویض دارند.

لازم به ذکر است گاز این نوع کولر R410 میباشد.اسپیلیت دارای پنج متر لوله رفت و برگشت میباشد برای سرمایش و گرمایش.

و در انواع مختلف نکس فاینگ (دارای اینورتر) نکس تایتان و تایتان پلاس ساخته میشود.

تلفن های تماس جهت دریافت مشاوره : 09189186479 - 09174830919 - 09174830939 - 09339999585

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها