رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483373

حمایت رئیس جامعه روحانیت از لیست وحدت شورای ائتلاف/ اطلاعیه وزارت کشور درباره پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی

ساعت24-آیت الله محمد علی موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی از لیست وحدت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کرد.

به نقل از روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، آیت الله موحدی کرمانی، ضمن فراخوان مردم به مشارکت حداکثری در حماسه انتخابات روز دوم اسفند، از مردم شریف تهران خواست به لیست وحدت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی رای دهند.

رییس جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر حمایت از لیست منتشره افزود: با اشاره به شرایط حساس فعلی و عدم امکان تشکیل شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نظر خواهی از حضرات محترم، اینجانب شخصا مصلحت را در این می بینم که مردم شریف تهران به این لیست رای دهند.

اطلاعیه وزارت کشور درباره پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی

ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره ۱۵ اعلام کرد که ساعت ۸ صبح پنجشنبه اول اسفند مهلت تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرآنلاین، متن اطلاعیه بدین شرح است:

اطلاعیه شماره (۱۵) ستاد انتخابات کشور

با عنایت به مفاد ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۳ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره‌ مجلس خبرگان رهبری در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱-۱۲-۱۳۹۸، به پایان می‌رسد و هر گونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع می‌باشد. لذا از کلیه احزاب، گروههای سیاسی، نامزدها، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هر گونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز نموده و هنگام حضور در شعب اخذ رأی نیز از همراه داشتن هر گونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس، بروشور و...) خودداری نمایند.

با اتکال به خداوند متعال امید است در روز جمعه مورخ ۲-۱۲-۱۳۹۸ که مصادف با اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است شاهد حضور گسترده مردم شریف ایران اسلامی و خلق حماسه‌ای دیگر باشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها