رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483396

امیر موسوی: حضور حداکثری در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی میکند

ساعت 24 -فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد تردید در ملت ایران است، گفت: حضور حداکثری در انتخابات خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

style="text-align:justify">به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جمع فرماندهان و مدیران ارتش در کرمان با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات گفت: حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، خنثی کننده توطئه‌های دشمنان و بیانگر احساس تعلق خاطر مردم به کشور عزیزمان ایران است.

وی افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی همواره با حضور به موقع خود در مناسبت‌های ملی و مذهبی و در صحنه‌های حساس، پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی اعلام کرده اند.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: امروز دشمن آشکارتر از قبل به دشمنی و مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته و دشمنی خود را نمایان‌تر کرده است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، اعمال تحریم‌های ظالمانه و زیر سوال بردن مبانی اصوالی جمهوری اسلامی، در صدد ایجاد تردید در ملت عزیز و تضعیف کشور عزیزمان است.

امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر اهمیت انتخابات و لزوم حضور گسترده عموم مردم در آن گفت: حضور گسترده در انتخابات، موجب تحکیم نظام جمهوری اسلامی و جواب دندان شکن به اقدامات و توطئه‌های استکبار جهانی و ایجاد همبستگی ملی است و بر همگان فرض است که با حضور گسترده علاوه بر نا امید کردن دشمنان، در سرنوشت خود نیز سهیم باشند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها