رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483416

سید حسین حسینی نباید جواب مهدی رحمتی را می داد

ساعت24 - منصور رشیدی انتقادات صریحی از دروازه‌بان استقلال داشت و در حالی که او را شاگرد گذشته خودش می‌دانست بابت برخی از رفتارهای درون و بیرون از زمین فوتبال، حسینی را درخور تذکر دانست.

div dir="rtl">منصور رشیدی انتقادات صریحی از دروازه‌بان استقلال داشت و در حالی که او را شاگرد گذشته خودش می‌دانست بابت برخی از رفتارهای درون و بیرون از زمین فوتبال، سید حسین حسینی را درخور تذکر دانست.

بازی استقلال و الاهلی را دیدید؟
بله و تأسف خوردم که چرا داور در حق این تیم جفا کرد. با اینکه خیلی از نفرات اصلی تیم غایب بودند ولی استقلال با قدرت در بازی ظاهر شد و موقعیت‌های خیلی خوبی هم داشت. یک پنالتی خوب به دست آورد که وریا آن را مفت از دست داد و از طرفی داور هم ظلم آشکاری در حقش کرد.
روی گل دوم مطهری؟
بله! داور درست در زاویه‌ای ایستاده بود که می‌دید دانشگر هیچ ممانعتی برای دید دروازه‌بان نداشته و اگر قرار بود کسی نظر بدهد این داور وسط بود نه کمکش که در کنار بود و نمی‌توانست تشخیص بدهد چه بازیکنی جلوی دید دروازه‌بان را گرفته است. در آن لحظه دو دفاع دیگر هم در صحنه بودند که آن‌ها هم مانع دید دروازه‌بان نمی‌شدند.
حسینی روی گل‌ها مقصر بود؟
اولاً باید بگویم حسینی شاگرد خودم بوده ولی الان مدتی است در اوج ناآمادگی به سر می‌برد و مانند یک دروازه‌بان کاملاً معمولی کار می‌کند. او روی گل اول به اشتباه پنالتی داد.
در این باره توضیح می‌دهید؟
بله! او وقتی می‌توانست با بدنش بازیکن حریف را بزند که کل بدنش را روبه‌روی مهاجم قرار می‌داد. وقتی دروازه‌بان به مهاجم نمی‌رسد با دست سراغ توپش می‌رود نه با پا. داور در این موارد تحت هر شرایطی پنالتی می‌گیرد.

شما به عنوان معلم این را به حسینی نگفته بودید؟
این جزو اولین دروس دروازه‌بانی است. هر گلری در فوتبال چمنی می‌داند اگر پا بیندازد داور پنالتی می‌گیرد.
روی گل دوم چطور؟
روی گل دوم هم باید توپ را قطع می‌کرد. خیلی زود خودش را روی زمین انداخت. به هر حال او این روزها با روزهای اوجش فاصله زیادی دارد.

این موضوع می‌تواند به جر و بحث اینستاگرامی اش با رحمتی ربط داشته باشد؟
من اصلاً نمی‌دانم در آن ماجرا حق با چه کسی بوده ولی، چون مهدی رحمتی دروازه‌بانی بزرگتر و باتجربه‌تر است حق را به او می‌دهم و از حسینی انتقاد می‌کنم که نباید جواب بزرگترش را می‌داد. بارها این موضوع را به او گفته‌ام. البته این را درباره رحمتی می‌دانم که اصلاً اخلاق‌هایی اینچنینی ندارد که دنبال تخریب کسی باشد. حسینی هم دیگر آنقدر جوان نیست که بگوییم جوانی می‌کند. احتمال می‌دهم عده‌ای به اسم دوست دور و برش هستند و می‌خواهند او را به حاشیه ببرند.

چه توصیه‌ای به او یا غلامپور دارید؟
او باید تابع باشگاه باشد. باشگاه هم باید با اقتدار یک دروازه‌بان همتراز برای تیم بگیرد تا تعدادشان از ۲ به ۳ نفر افزایش پیدا کند. غلامپور هم باید به عنوان یک پیشکسوت و بزرگتر با حسینی حرف بزند و یادآوری کند که باید احترام بزرگترش را نگه دارد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها