رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483611

رویترز: نتیجه احتمالی انتخابات ایران روابط پرتنش ایران با آمریکا را تغییر نمیدهد

ساعت24-خبرگزاری انگلیسی در گزارشی درباره انتخابات مجلس ایران نوشت: برگزاری این انتخابات نوعی همه‌پرسی در زمینه نحوه مدیریت بحران‌های سیاسی و اقتصادی است.

خبرگزاری انگلیسی رویترز به انتخابات ایران از دریچه روابط میان تهران و واشنگتن و همچنین تنش‌های اخیر میان این دو کشور پرداخته است.

رویترز نوشت: انتخابات پارلمانی ایران امروز جمعه در حال برگزاری است، انتخاباتی که انتظار نمی‌رود نتیجه آن بر روابط پرتنش ایران با آمریکا تاثیر بگذارد. اشاره این خبرگزاری به پیروزی احتمالی چهره‌هایی است که مخالف هرگونه مذاکره یا برقراری هرگونه رابطه با ایالات متحده آمریکا هستند.

این گزارش در ادامه گفته، تصاحب مجلس ایران توسط اصولگرایان (که رویترز از عبارت تندروها استفاده کرده است) باعث تضعیف جناح رقیب و حتی چهره‌های اصولگرایی خواهد شد که حامی روابط بیشتر ایران با نظام بین‌الملل هستند.

این گزارش اضافه کرد، کسب کرسیهای بیشتر مجلس توسط محافظه کاران به آنها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۱ نیز کمک زیادی خواهد کرد.

خبرگزاری رویترز در پایان نوشت: با افزایش فشارها علیه ایران در سطح جهانی و همچنین مشکلات اقتصادی در داخل، انتخابات پارلمانی ایران یک همه‌پرسی درباره نحوه مدیریت بحران‌های سیاسی و اقتصادی رهبران ایران به شمار می‌رود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها