رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483618

علی مطهری در حسینیه ارشاد رای داد/ توئیت محمود صادقی در روز انتخابات با هشتگ #آمریکایی به خانه‌ات برگردد /نوبخت و سردار طلایی هم آمدند +عکس

ساعت24- علی مطهری در انتخابات مجلس یازدهم شرکت کرد.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس که به دلیل رد صلاحیت نتوانست در این دور از رقابت‌ انتخاباتی شرکت کند با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره‌ای مجلس خبرگان شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

واکنش توئیتری صادقی در روز انتخابات

محمود صادقی نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «به فرآیند معیوب احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات انتقاد داریم، اما اظهارات مداخله‌جویانه‌ی مقامات دولت آمریکا؛ این یاغیان عهدشکن و ناقضان تعهدات بین‌المللی و پشتیبانان اصلی صهیونیست‌های غاصب را نیز شدیداً محکوم می کنیم.» او این توییت را با هشتک « آمریکایی به خانه‌ات برگردد» منتشر کرده است.

سردار طلایی در حسینیه ارشاد

سردار مرتضی طلایی ضمن حضور در حسینیه ارشاد برای شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران بیان کرد: حضور مردم بسیار خوب و مطلوب است، مردم ما مردمی ناشناخته هستند و همیشه معادلات را بر هم می‌زنند.

وی افزود: امروز هم به امید خدا معادلات را بر هم می‌زنند و با حضوری گرم و پرشور بار دیگر پشتوانه‌ای برای نظام و انقلاب خواهند بود.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دقایقی قبل با حضور در حسینیه جماران آرای خود در یازدهمین دوره مجلس و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را به صندوق انداخت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها