رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 483683

سیدرضا صالحی:راه عبور از فضای فعلی صندوق است

ساعت24-رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: راه عبور از فضای فعلی صندوق است.

سید رضا صالحی پس از حضور در حسینیه جماران و انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: آن چیزی که واقعا انگیزه ما برای حضور در انتخابات است دو نکته اساسی است که باید به آن علی رغم همه گله مندی ها و نقدهای جدی که عملکرد شورای نگهیان وارد است توجه کنیم.


صالحی ادامه داد: تنها راه ممکن برای انتقال صدای ملت صندوق رای است و قهر با صندوق هیچ مسئله ای را حل نخواهد کرد بلکه باعث تفرقه و انشقاق در سطح ملی خواهد شد. نکته دوم هم این است که ما در شرایط سخت جنگ اقتصادی و سیاسی هستیم در شرایطی که یک ملت در جنگ است الزاما نباید شقاق و تفرقه در کشور داشته باشیم.


رییس کمیته ملی المپیک یادآور شد: رای ما در این فضا یک پیام خارجی دارد که دشمنان بدانند علی رغم همه مسائل و مشکلات و نقد های داخلی ما در مقابل دشمن ید واحد هستیم و انسجام حداکثری داریم و در داخل هم گزینه ای جز صندوق برای انتقال پیام نداریم و از این رو تحت هر شرایطی باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی ادامه داد: جایگاه مجلس در قانون اساسی کاملا مشخص است، مجلس یکی از ارکان اصلی نظام سیاسی است و برای تداوم حیات سیاسی، انسجام سیاسی، کارآمدی، وفاق ملی، معیشت و اشتغال و آنچه که امروز به عنوان گسل های اجتماعی جامعه ایران مطرح هستند باید از مسیر قانون گذاری عمل کند و بسیار مهم است و ما نباید این موضوع را کم رنگ بدانیم، اما سخن ما این است که مجلس می توانست با حضور چهره های توانمد و قدرتمند و صاحب نظر و حتی منتقد استحکام بیشتری داشته باشد.

صالحی تاکید کرد: اگر همه کسانی که در کشور دلسوز این سرزمین هستند فرصت حضور در مجلس اسلامی را داشته باشند میتوانند به توسعه ملی برای رسیدن به افق های توسعه کمک بیشتری کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها