رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483687

انتقاد عجیب سولسشایر از "توپ" بازی با بروخه

ساعت24-سرمربی منچستریونایتد از کیفیت توپ‌های لیگ اروپا انتقاد کرد و آن را باعث توقف تیمش برابر بروخه دانست.

به نقل از دیلی میل، در ادامه دیدارهای لیگ اروپا منچستریونایتد به مصاف بروخه رفت و دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند. ابتدا امانوئل دنیس دروازه یونایتد را باز کرد اما آنتونی مارسیال در دقیقه ۳۶ نتیجه را برابر کرد.

اوله‌گنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد بعد از توقف تیمش در این دیدار گفت: این یک بازی دشوار برابر تیم خوب و منظم بود که فوتبال خوبی بازی می‌کرد. فکر نمی‌کنم این یکی از بهترین بازی‌هایی باشد که هر کسی از تیم من دیده باشد. کمی در بازی اشتباه داشتیم و تمرکز نیز نداشتیم اما شرایط با زمین و توپ باعث شد شرایط سخت باشد. می‌توانید یکی از این توپ‌ها را بگیرید و امتحان کنید و توپ خیلی سریع است و سرعت زیادی دارد و انگار روی چمن مصنوعی بازی می‌کردیم.

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:‌ البته این شرایط برای دو تیم یکسان است اما شرایط خوب نبود. به هر حال گل‌های عجیبی برای هر دو تیم به ثمر رسید. گل آنها از محوطه جریمه و یک ضربه ایستگاهی از وسط به ثمر رسید، بنابراین احتمالاً عدم تمرکز تیم من در آنجا وجود داشت. ما در حال حاضر بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم. یک گل خارج از خانه به ثمر رساندیم که خوب بود، یک تساوی کسب کردیم. ما هفته آینده به خانه می‌رویم و امیدوارم که کار را تمام کنیم.

دیدار برگشت دو تیم هفته آینده در اولدترافورد برگزار می‌شود و یونایتد با یک تساوی بدون گل نیز راهی مرحله بعد می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها