رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483803

نتایج رسمی برخی حوزه‌های انتخابیه اعلام شد

ساعت24-ستاد انتخابات کشور نتایج اولیه رسمی انتخابات مجلس در برخی حوزه‌های انتخابیه را اعلام کرد.

نتایج نهایی تعدادی از حوزه‌های انتخابیه انتخابات مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.

مشخص شدن نمایندگان مجلس یازدهم در برخی دیگر از حوزه‌های انتخابیه

با اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور نمایندگان ۱۹ حوزه انتخابیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

براساس اعلام آقای سید اسماعیل موسوی از حوزه انتخابی شبستر، آقای جعفر راستی و حوزه انتخابی میانه آقای ​محمد اسماعیلی با اکثریت آرا به مجلس راه یافتند که البته حوزه انتخابیه میانه دو نماینده‌ای است که نماینده دوم در مرحله دوم یعنی ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ انتخاب می‌شود که آقای علی شامیو بهنام صفایی به مرحله دوم راه یافتند.

آقای محمد علیپور از حوزه انتخابیه ماکو چالدران و آقای مهدی عیسی زاده از حوزه انتخابیه میاندوآب با اکثریت آرا انتخاب شدند.

از حوزه انتخابیه زنجان آقایان حسین رجایی ریزی و علی یوسف پور به مرحله دوم راه یافتند.

آقای علی حدادی از حوزه انتخابیه ساوج بلاغ، نظرآباد و طالقان، آقای غلام حسین کرمی از حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، آقای سید لفته احمد نژاد از حوزه انتخابیه خرمشهر، آقای سید البرز حسینی از حوزه انتخابیه خدابنده با اکثریت آرا انتخاب شدند.

آقای علی اصغر باقر زاده از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدون کنار، آقای سید شمس الدین حسینی از حوزه انتخابیه تنکابن رامسر و علی آباد و آقای سینا کمال خانی از حوزه انتخابیه تفرش، ​ آشتیان و فراهان، آقای منصور شکراللهی از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب و قلعه گنج، آقای غلام رضا مرحبا از حوزه انتخابیه آستارا، آقای مهرداد گودرزوند چگنی از حوزه انتخابیه رودبار و آقای محمد صفری ملک نیا از حوزه انتخابیه رودسر و املش با اکثریت آراء به مرحله دوم راه یافتند. همچنین نماینده بیجار به مرحله دوم راه یافت.

تغییر صاحبان ۳۱ کرسی در مجلس یازدهم

اعلام نتایج شمارش آراء ۴۱ حوزه انتخابیه از سوی ستاد انتخابات کشور حاکی از آن است که تا کنون ۳۱ منتخب جدید به مجلس یازدهم راه یافته اند.

ستاد انتخابات وزارت کشور دقایقی پیش نتایج آرا ۱۸ حوزه انتخابیه تک نماینده دیگر از مجموع ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد.

نتایج ۱۸ حوزه انتخابیه دیگر مشخص شد

براساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج شمارش آراء در ۱۸ حوزه انتخابیه دیگر به این شرح است:

۱- انور حبیب زاده بوکانی از حوزه انتخابیه بوکان با ۲۶ هزار و ۹۶۵ رای
۲- یعقوب رضازاده از حوزه انتخابیه سلماس با ۲۴ هزار و ۷۶۷ رای
۳- عباس جهانگیرزاده از حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار با ۲۴ هزار و ۷۷۲ رای
۴-، ولی اسماعیلی از حوزه انتخابیه گرمی با ۲۴ هزار و ۱۶۹ رای
۵- سمیه محمودی از حوزه انتخابیه شهر رضا و دهاقان با ۲۰ هزار و ۵۴۲ رای
۶- امیرقلی جعفری بروجنی از حوزه انتخابیه بروجن با ۱۱ هزار و ۸۶۳ رای
۷- حسین خسروی اسفزار از حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف با ۷۲ هزار و ۸۷۲ رای
۸- حسن رزمیان مقدم از حوزه انتخابیه درگز با ۹ هزار و ۱۸۴ رای
۹- محمد صفایی دولوئی از حوزه انتخابیه گناباد و بجستان با ۲۳ هزارو ۶۰۷ رای
۱۰ - محمد کعب عمیر از حوزه انتخابیه شوش با ۲۳ هزار و ۳۵۸ رای
۱۱- سید مرتضی خاتمی از حوزه انتخابیه ماه نشان و ایجرود با ۱۷ هزار و ۷۶۳ رای
۱۲- علی اکبر علی زاده برمی از حوزه انتخابیه دامغان با ۱۱ هزار و ۲۱ رای
۱۳ - مسلم صالحی از حوزه انتخابیه اقلید با ۱۴ هزار و ۵۸۰ رای
۱۴- پرویز اوسطی از حوزه انتخابیه قروه و دهگلان با ۱۷ هزار و ۱۹۶ رای
۱۵- احمد دنیا مالی از حوزه انتخابیه بندر انزلی با ۱۶ هزار و ۷۳۵ رای
۱۶- محمود احمدی بیغش از حوزه انتخابیه شازند با ۲۴ هزار و ۴۵۲ رای
۱۷- محمد رضا دشتی اردکانی از حوزه انتخابیه اردکان با ۱۵ هزار و ۸۴۸ رای
۱۸- سید جلیل میرمحمد میبدی از حوزه انتخابیه تفت و میبد با ۱۵ هزارو ۸۴۸ رای

تغییر ۱۵ نماینده مجلس در ۲۳ حوزه انتخابیه

اعلام نتایج شمارش آراء ۲۳ حوزه انتخابیه نشان می‌دهد که تنها ۸ نماینده دوره دهم به مجلس آینده راه یافتند.

ستاد انتخابات وزارت کشور دقایقی پیش نتایج آرا ۲۳ حوزه انتخابیه تک نماینده از ۲۰۸ حوزه را اعلام کرد.
بر این اساس؛ تاکنون از بین ۲۳ منتخب راه یافته به مجلس یازدهم؛ ۸ تن نماینده دوره دهم هستند و ۱۵ منتخب دیگر چهره‌های جدید هستند که البته برخی از آنان سابقه نمایندگی در ادوار مجلس را دارند.

در استان آذربایجان شرقی حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و هوراند، آقای حسین حاتمی از مجموع ۵۷ هزار و ۵۸۵ رأی با کسب ۱۷ هزار و ۶۲۵ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در استان آذربایجان غربی حوزه انتخابیه مهاباد، آقای جلال محمودزاده از مجموع ۵۰ هزار و ۵۴ رأی با کسب ۱۹ هزار و ۳۰۴ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان اردبیل حوزه مشکین شهر، آقای محمود عباس زاده از مجموع ۷۰ هزار و ۹۷۳ رأی با کسب ۳۲ هزار و ۲۵۴ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در استان اصفهان حوزه انتخابیه نایین، خور و بیابانک، خانم الهام آزاد از مجموع ۲۶ هزار و ۳۱۹ رأی با کسب ۸ هزار و ۵۷۰ رأی به مجلس راه یافت.

در استان اصفهان حوزه انتخابیه کاشان و آران بیدگل، آقای سیدجواد ساداتی نژاد از مجموع ۱۱۹ هزار و ۹۲۸ رأی، با کسب ۸۸ هزار و ۹۴۶ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان اصفهان در حوزه انتخابیه خمینی شهر، آقای محمدتقی نقدعلی از مجموع ۶۹ هزار ۵۱۸ هزار رأی با کسب ۳۶ هزار و ۵۵ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان اصفهان حوزه انتخابیه اردستان، آقای سید صادق طباطبایی نژاد از مجموع ۲۶ هزار و ۶۲۸ رأی با کسب ۱۳ هزار و ۲۲۹ رأی حائز اکثریت آرا، شد.

در استان بوشهر حوزه انتخابیه دشتستان، آقای ابراهیم رضایی از مجموع ۸۵ هزار و ۲۶۷ رأی با کسب ۳۶ هزار و ۵۸۱ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان خراسان جنوبی، حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه، آقای سلمان اسحاقی از مجموع ۷۲ هزار و ۲۸۲ رأی با کسب ۲۱ هزار و ۹۳۴ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان خراسان جنوبی، حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه، آقای مصطفی نخعی از مجموع ۵۱ هزار و ۵۸ رأی با کسب ۱۷ هزار ۳۴۱ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان خراسان جنوبی، حوزه انتخابیه فردوس، سرایان، طبس و بشرویه، آقای مجید نصیرائی از مجموع ۸۴ هزار و ۷۰۴ رأی با کسب ۳۷ هزار و ۳۳۴ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان خوزستان، حوزه انتخابیه شادگان آقای مجید ناصری نژاد از مجموع ۴۳ هزار و ۲۸ رأی با کسب ۱۲ هزار ۵۵۵ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان سمنان، حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان آقای اردشیر مطهری از مجموع ۲۹ هزار و ۴۶۳ رأی با کسب ۱۳ هزار و ۱۳۰ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان سمنان، سمنان، حوزه انتخابیه مهدی شهر و سرخه، آقای عباس گلرو از مجموع ۶۲ هزار و ۱۹۳ رأی با کسب ۳۲ هزار و ۴۱۱ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان مازندران، حوزه انتخابیه آمل، آقای رضا حاجی پور از مجموع ۱۱۱ هزار و ۱۱۹ رأی با کسب ۵۷ هزار و ۹۵۱ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان مرکزی، حوزه انتخابیه محلات و دلیجان، آقای علیرضا سلیمی از مجموع ۲۷ هزار و ۷۵۳ رأی با کسب ۱۰ هزار و ۴۷۱ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان همدان، حوزه انتخابیه تویسرکان آقای محمدمهدی مفتح از مجموع ۳۷ هزار و ۴۳ رأی با کسب ۱۶ هزار و ۲۵۸ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان همدان، حوزه انتخابیه رزن و درگزین آقای حسن لطفی از مجموع ۵۶ هزار و ۸۹۴ رأی با کسب ۱۹ هزار و ۸۶۵ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان همدان، حوزه انتخابیه اسدآباد آقای کیومرث سرمدی واله از مجموع ۴۷ هزار و ۵۲۰ رای با کسب ۲۶ هزار و ۱۱۱ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان کرمان، حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر آقای شهباز حسن پوربیگلری از مجموع ۱۱۱ هزار و ۴۴۴ رأی با کسب ۴۸ هزار و ۸۶۴ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در استان کرمان، حوزه انتخابیه شهر بابک آقای مصطفی رضا حسینی قطب آبادی از مجموع ۴۰ هزار و ۵۸۸ رأی با کسب ۱۳ هزار و ۳۵۰ رأی حائز اکثریت آراء شد.
در کرمان، حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان خانم عفت شریعتی کوهبنانی از مجموع ۶۶ هزار و ۵۰۲ رأی با کسب ۴۴ هزار و ۴۵۳ رأی حائز اکثریت آراء شد.

در کرمان، حوزه انتخابیه رفسنجان و انار آقای حسین جلالی از مجموع ۱۰۶ هزار و ۶۰۶ رأی با کسب ۵۳ هزار و ۷۸۸ رأی حائز اکثریت آراء شد.

نتایج شمارش آراء تا ساعت ۱۱ صبح؛ تغییر صاحبان ۴۶ کرسی در مجلس یازدهم

اعلام نتایج شمارش آراء ۵۷ حوزه انتخابیه از سوی ستاد انتخابات کشور حاکی از آن است که تا کنون ۴۶ منتخب جدید به مجلس یازدهم راه یافته اند.

ستاد انتخابات وزارت کشور دقایقی پیش نتایج آرا ۱۶ حوزه انتخابیه دیگر از مجموع ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد.

بر این اساس؛ تا کنون از بین ۵۶ منتخب راه یافته به مجلس یازدهم؛ ۱۰ نفر نماینده دوره دهم هستند و ۴۶ نفر دیگر چهره‌های جدید هستند که برخی از آنان سابقه نمایندگی در ادوار مجلس را دارند.

تکلیف ۲ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه میانه (۲ کرسی در مجلس دارد که رقابت برای کرسی دومی به دور دوم انتخابات کشیده شد) و لنجان (یک کرسی) هنوز مشخص نیست و انتخابات در این دو حوزه به دور دوم کشیده شد.

نتایج آراء ۱۲ حوزه انتخابیه دیگر مشخص شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج آراء ۱۲ حوزه انتخابیه دیگر انتخابات مجلس یازدهم را اعلام کرد.

بر اساس اعلام سید اسماعیل موسوی نتایج آراء ۱۲ حوزه انتخابیه دیگر به این شرح است:

آقای احمد محرم زاده یخفروزان از حوزه انتخابیه اهر و هریس با ۲۹ هزارو ۸۲۶ رای به مجلس راه یافت.

خانم پروین صالحی مبارکه از حوزه انتخابیه مبارکه با ۱۲ هزار و ۷۵ رای راهی مجلس یازدهم شد.

آقایان بهزاد علیزاده با ۱۸ هزارو ۵۰۵ رای و صادق کرمی با ۱۶ هزار و ۳۷۲ رای از حوزه انتخابیه دهلران و دره شهر و آبدان و بدره به مرحله دوم راه یافتند.

آقای احود راستینه هفشجانی از حوزه انتخابیه شهرکرد و بن و سامان با ۳۵ هزار و ۸۷۹ رای راهی مجلس شد.

آقای عبدالله ایزدپناه از حوزه انتخابیه ایذه و باغ ملک با ۳۳ هزار و ۲۸۰ رای منتخب مجلس یازدهم شد.

آقای قاسم ساعدی از حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه با ۱۹ هزار و ۵۸۹ رای به مجلس راه یافت.

آقای حسن شجاعی علی آبادی از حوزه انتخابیه ابهر و خرم دره و سلطانیه با ۱۹ هزار و ۴۵۴ رای راهی مجلس شد.

آقای ملک فاضلی از حوزه انتخابیه سراوان، سیب سوران و مهرستان با ۴۳ هزار و ۵۳۰ رای برای مجلس یازدهم از این حوزه انتخاب شد.

آقای حسین حسین زاده از حوزه انتخابیه لارستان، خنج و کراش با ۲۸ هزار و ۳۹۹ رای به مجلس راه یافت.

آقای غلامعلی کوهساری از حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر با ۳۸ هزار و ۶۱۵ رای برای مجلس انتخاب شد

آقای رحمت الله نوروزی از حوزه انتخابیه علی آباد با ۳۵ هزار و ۹۰۷ رای راهی مجلس یازدهم شد.

آقای علی رضا نظری از حوزه انتخابیه خمین با ۱۵ هزار و ۱۵۷ رای به مجلس راه یافت.

اعلام نتایج شمارش آراء انتخابات خبرگان رهبری؛ بعد از ظهر

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: نتایج انتخابات اولین انتخابات میان دوره‌ای خبرگان پنجم بعد از ظهر امروز (شنبه) اعلام می‌شود.

آقای سید اسماعیل موسوی در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: نتایج ۸۲ حوزه انتخابیه تا کنون اعلام شده و نتایج آرا مابقی حوزه‌ها نیز به زودی اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره انتشار خبری درباره نتایج آرا انتخابات در حوزه تهران از سوی یکی از خبرگزاری‌ها نیز گفت: این آمار را تایید و یا تکذیب نمی‌کنیم، اما مراجع خبری تنها ستاد انتخابات کشور و فرمانداری‌ها هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: میزان مشارکت در انتخابات با اعلام نتایج آراء آخرین حوزه انتخابیه اعلام خواهد شد.

اعلام اسامی ۳۶ نفر اول انتخابات مجلس در تهران، تاکنون

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اسامی ۳۶ نفر از نامزد‌هایی که از تهران تاکنون حائز اکثریت آرا شده اند، را قرائت کرد.

این اسامی به این شرح است:
۱- محمد باقر قالیباف
۲- سید مصطفی آقا میرسلیم
۳- مرتضی آقا تهرانی
۴- الیاس نادران
۵- سید محسن دهنوی
۶- سید محمود نبویان
۷- محسن پیرهادی
۸- سید احسان خاندوزی
۹- ابوالفضل عمویی
۱۰- فاطمه رهبر
۱۱- اقبال شاکری
۱۲ بیژن نوباوه وطن
۱۳- مجتبی توانگر
۱۴- روح الله ایزدخواه
۱۵- احمد نادری
۱۶ - زهره الهیان
۱۷- سید نظام الدین موسوی
۱۸- عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی
۱۹- مهدی شریفیان
۲۰- سید رضا تقوی
۲۱- مالک شریعتی نیاسر
۲۲- سمیه رفیع
۲۳- سید علی یزدی خواه
۲۴- علی خضریان
۲۵- فاطمه قاسم پور
۲۶- مجتبی رضا خواه
۲۷- رضا تقی پور عنبری
۲۸- زهره سادات لاجوردی
۲۹- غلامحسین رضوانی
۳۰- عزت الله اکبری تالار پشتی
۳۱- وحید یامین پور
۳۲- حمید رسایی
۳۳- علی جعفری
۳۴- علی رضا محجوب
۳۵- محمد صادق شهبازی راد
۳۶- سهیلا جلودارزاده

آراء ۱۵ حوزه انتخابیه دیگر نیز نهایی شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور از نهایی شدن شمارش آراء ۱۵ حوزه انتخابیه دیگر خبر داد.

به گفته آقای سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، آقای رحیم کریمی با ۵ هزار و ۹۵۹ رأی و آقای اصغر سلیمی با ۵ هزار و ۹۰۸ رأی از حوزه انتخابیه سمیرم به مرحله دوم راه یافتند.

آقای سید مسعود خاتمی با ۲۱ هزار و ۴۷۱ رأی از حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار و آقای علی اکبر بسطامی با ۴۲ هزار و ۲۹۶ رأی و خانم سارا فلاحی ۶۳ هزار و ۹۰۹ رای از حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان و آقای موسی احمدی با ۳۸ هزار و ۹۹۸ رأی در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه به مجلس راه یافتند.

همچنین آقای محسن زنگنه با ۵۶ هزار و ۷۰۶ رأی در حوزه انتخابیه تربت حیدریه مه ولات و زاوه، آقای اکبر احمدپور با ۶۳ هزار و ۹۹۴ رأی از حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار، آقای جواد نیک بین با ۲۹ هزار و ۴۸۷ رأی از حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن با اکثریت آرا راهی مجلس شدند.

آقای امان الله حسین پور با ۱۹ هزار و ۳۱۲ رأی از حوزه انتخابیه اسفراین، آقای ابراهیم متینیان با ۲۴ هزار و ۵۱۹ رأی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آقای علی اصغر خانی با ۳۴ هزار و ۸۳ رأی از حوزه انتخابیه شاهرود، میامی و بسطام راهی مجلس شدند.

آقای فرهاد طهماسبی با ۲۸ هزار و ۸۴۷ رأی از حوزه انتخابیه نی ریز و استهبان، آقای محمدرضا رضایی کوچی با ۳۹ هزار و ۹۴۰ رأی از حوزه انتخابیه جهرم، آقای روح الله عباسپور با ۳۷ هزار و ۵۸۹ رأی از حوزه بوئین زهرا و آوج، آقای محمدرضا پورابراهیمی داورزنی با ۱۳۰ هزار و ۱۹۵ رأی و آقای محمد مهدی زاهدی با ۹۰ هزار و ۷۱۴ رای از حوزه انتخابیه کرمان و راور و آقای صمدالله محمدی با ۱۸ هزار و ۲ رأی از حوزه انتخابیه بافت، راور و ارزوئیه انتخاب و راهی مجلس شدند.

خبر در حال تکمیل است...

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها