رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483812

دادگاه مصر دوباره پسران حسنی مبارک را تبرئه کرد

ساعت24-دادگاه کیفری مصر بار دیگر «علاء مبارک» و «جلال مبارک» دو پسر حسنی مبارک را در ماجرای اخلال در بورس تبرئه کرد.

دادگاه جنایی مصر امروز (شنبه) برای چندمین بار «علا مبارک» و «جلال مبارک» را از اتهامات وارده در خصوص فساد اقتصادی تبرئه کرد.

به نوشته وبگاه روزنامه الیوم السابع، این دو نفر به همره هفت تن دیگر در ماجرای «اخلال در بورس» و فساد اقتصادی تبرئه شدند. آن‌ها در خرداد ماه سال ۹۷ پس از سه سال آزادی، دوباره بازداشت شده بودند.

«فرید الدیب» وکیل پسران حسنی مبارک، اتهام وارده به آن‌ها را در جهت بدنامی حسنی مبارک و پسرانش دانست و گفت که به جز آن‌ها کس دیگری در این ماجرا در بازداشت نبود.

دادستانی مصر پیش از این پرونده این هفت نفر را به اتهام اختلاس ۲,۰۵۱,۰۲۸,۸۴۶ پوند مصری (در حدود ۱۵۰ میلیون دلار) به دادگاه کیفری ارسال کرده بود.

علاء مبارک ۵۷ ساله و هم جمال مبارک ۴۵ ساله، متهم هستند که مجموع ۴۹۴ میلیون پوند مصری از محل فروس بانک «نشنال بانک» مصر به دست آورده‌اند.

آن‌ها تا کنون برای چندین پرونده که همگی آن‌ها به فساد اقتصادی مربوط می‌شود در دادگاه حاضر و از تمامی اتهامات تبرئه شدند. این دو در تیرماه سال ۹۲، تیر ماه سال ۹۳، بهمن ماه سال ۹۵ تبرئه و در شهریور سال گذشته به اتهام اخلال در بورس و فساد اقتصادی بار دیگر بازداشت شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها