رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483832

جزییات سفر ایرانیها به عراق به دنبال شیوع کرونا

ساعت24-سازمان حج و زیارت آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عراق را به دنبال شیوع کرونا اعلام کرد.

style="text-align:justify"> به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، محمد آزاد - سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت- با بیان این‌که به دلیل مسائل بهداشتی فعلا تا روز یکشنبه، چهارم اسفند ماه به عتبات عالیات کاروانی اعزام نمی‌شود، گفت: اعزام زائران عراقی به کشورمان نیز فعلا متوقف است و این موضوع براساس تصمیم‌گیری دو کشور است.

وی افزود: روز دوشنبه نیز مسئولان ذیربط درباره موضوع اعزام زائران به عتبات عالیات و بالعکس «اعزام زائران عراقی به کشورمان» تصمیم گیری خواهند کرد که به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت ادامه داد: براساس تصمیم گرفته شده، زائرانی که در دو کشور طی روزهای گذشته حضور داشته‌اند می‌توانند به کشور خود بازگردند.

آزاد با بیان اینکه سلامت و آرامش زائران در اولویت قرار دارد، تاکید کرد: منافع و سلامت زائران دو کشور موجب شد تا چنین تصمیمی اتخاذ شود و به طور قطع بعد از جلسه روز دوشنبه، تصمیم نهایی به اطلاع مردم و متقاضیان تشرف به عتبات عراق رسانده می‌شود.

عراق به دنبال شیوع ویروس کرونا از روز گذشته مرزهای زمینی با ایران را بسته و پروازهایش را در این مسیر برای سه روز به حالت تعلیق درآورده است.

وضعیت تشرف زوج‌های دانشجو به مشهد پس از تایید ورود کرونا به کشور
ستاد ازدواج دانشجویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها پیرامون وضعیت تشرف زوج‌های دانشجو به مشهدمقدس پس از تایید ورود ویروس کرونا به کشور اطلاعیه ای صادر کرد.

ستاد ازدواج دانشجویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها پیرامون وضعیت تشرف زوج‌های دانشجو به مشهدمقدس پس از تایید ورود ویروس کرونا به کشور اطلاعیه ای صادر کرد.

روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی در این اطلاعیه اعلام کرد: این ستاد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد تشرف زوج‌های دانشجو به مشهدمقدس طبق روال معمول ادامه دارد و با عنایت به تدابیر بهداشتی صورت گرفته، جای هیچ گونه نگرانی برای دانشجویان و خانواده های آنان وجود ندارد.

در این اطلاعیه آمده است:

به استحضار دانشجویان و خانواده های محترمشان می رساند کاروان های زوج های دانشجو از اقصی نقاط کشور در حال ورود به مشهد مقدس هستند و طبق برنامه ریزی های انجام شده در هتل هایی که برای اسکان زوجین در نظر گرفته شده، تدابیر بهداشتی لازم و متناسب شرایط صورت گرفته است لذا همه برنامه ها با حضور زوج های دانشجو و طبق برنامه ریزی های قبلی در حال انجام می باشد.

برپایه این گزارش، در حال حاضر دانشجویان گرامی می توانند ضمن رعایت نکات بهداشت شخصی، با آرامش خاطر در برنامه های همسفر تا بهشت شرکت کنند. بدیهی است در صورت تغییر شرایط کنونی و اعلام از سوی مسؤولان مربوطه، بلافاصله به زوج های عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است بیست وسومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفرتابهشت) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از دی تا اسفندماه جاری در مشهدمقدس برگزار می شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها