رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483892

فعالیت آمریکا در زمینه تولید سلاح‌های بیولوژیک، غیرقابل انکار است

ساعت 24-معاون اول رئیس کمیته دومای کشوری در امور بین‌الملل روسیه متذکر شد که ایالات متحده را نباید کشوری دانست که از ساخت سلاح بیولوژیکی عقب مانده است.

به نقل از اسپوتنیک، «دمیتری نویکوف» معاون اول رئیس کمیته دومای کشوری در امور بین‌الملل روسیه تصریح کرد که در خصوص دست داشتن آمریکا در آنچه در چین در حال وقوع است، باید گفت که این موضوع که سلاح بیولوژیکی مدت‌هاست در برخی کشورها تولید می‌شود، دیگر یک موضوع محرمانه نیست.

وی ادامه داد: «آمریکا نیز در این زمینه فعالیت می‌کند. وقتی اینگونه طرح‌ها انجام می‌شود، طرف‌های زیادی در آن ذینفع هستند که این تحقیقات آزمایش شوند و ببینند نتیجه چه خواهد بود».

بر اساس این گزارش، خبرگزاری فرانسه پیش از این گزارش داده بود که در وزارت خارجه آمریکا، روسیه را متهم به سازماندهی کارزاری بزرگ در شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند که هدف آن شکل‌دهی این نقطه نظراست که آمریکا مسئول شیوع نوع جدید کروناویروس در جهان است.

ویروس کرونا که شیعو آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه این کشور، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره‌جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت کرده است.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها