رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484121

ترامپ: آماده فروش بهترین تجهیزات نظامی به هند هستیم

ساعت24-رئیس‌جمهور آمریکا که امروز دوشنبه برای انجام سفر رسمی به هند وارد فرودگاه «حیدرآباد» شده است، بر آمادگی واشنگتن برای فروش «بهترین و ترسناک‌ترین تجهیزات نظامی» به دهلی نو تاکید کرد.

laquo;دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به محض ورود به هند از آمادگی کشورش برای فروش تسلیحات به هند سخن گفته و به چین سیگنال فرستاده است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا امروز دوشنبه در فرودگاه شهر احمد آباد در هند با استقبال «نارندرا مودی» مواجه شد و رسما اولین سفر خود به این کشور در مقام رئیس‌جمهور را آغاز کرده است.

به گزارش رویترز، ترامپ بعد از ورود به هند به بازاریابی برای تسلیحات و تجهیزات نظامی آمریکایی دست زده و از کالاهای ساخت کشورش تمجید کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا بر عزم واشنگتن برای تقویت تجارت با دهلی نو تاکید کرده و از آمادگی آمریکا برای فروش تجهیزات نظامی مختلف شامل پهپاد، بالگرد و سیستم‌های موشکی خبر داده است.

ترامپ طبق عادت چند سال اخیر خود در مقام ریاست جمهوری آمریکا، امروز در هند به تمجید و تعریف از تسلیحات و تجهیزات آمریکایی پرداخته و آنها را «بهترین و ترسناک‌ترین تجهیزات نظامی» در جهان خوانده است.

به گفته دونالد ترامپ، آمریکا و هند در مراحل اولیه حصول به یک «توافق تجاری فوق‌العاده» هستند.

اعلام آمادگی رئیس‌جمهور آمریکا برای فروش «بهترین تجهیزات نظامی» به هند در شرایطی صورت گرفته که پیشتر مقام‌های دو کشور بارها بر مواضع مشترکشان در زمینه مقابله با نفوذ چین در منطقه ایندوپاسیفیک تاکید کرده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها