رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484136

شناسایی و قرنطینه ۶ بیمار مشکوک به کرونا در آمل

ساعت24-رییس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: ۶ بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان شناسایی و قرنطینه شدند.

فرامرز اکبری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل با اشاره به اینکه بیمار مبتلا به ویروس کرونا تایید شده در این شهرستان نداریم گفت: ۶ بیمار مشکوک به کرونا در آمل شناسایی که نمونه‌های ۳ بیمار برای بررسی به تهران ارسال شد.

او با بیان اینکه این ۶ بیمار مشکوک تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند و همه موارد مورد نیاز برای درمان این بیماران در حال انجام است افزود: نتیجه آزمایشات موارد مشکوک به کرونا ویروس در آمل هنوز تایید نهایی نشده و این افراد مشکوک به کرونا ویروس قرنطینه شده اند.


اکبری با اشاره به ایزوله موارد مشکوک و گفت: با این اقدام، تلاش شد تا در صورت مثبت بودن ابتلا به کرونا، شهروندان دیگر درگیر بیماری نشوند، اما هنوز نتایج آزمایشات کرونا ویروس در آمل تایید نشده است.


رییس شبکه بهداشت و درمان آمل همچنین با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) به عنوان بیمارستان مستقل برای اشاره و نگهداری افراد مشکوک به بیماری عفونت‌های تنفسی بویژه کرونا در نظر گرفته شد، افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) با تامین نیروهای مورد نیاز در بخش مستقل و ورودی مجزا برای پذیرش، معاینه و بستری بیماران مشکوک به کروناویروس آغاز به کار کرده است.


اکبری گفت تمام بخش‌های بیمارستان امام خمینی (ره) آمل، همچون گذشته در حال انجام خدمات تخصصی و درمانی به مراجعان است و تداخلی بین انجام خدمات سایر بخش‌های این مرکز درمانی ایجاد نخواهد شد.


رییس شبکه بهداشت ودرمان آمل از شهروندان خواست؛ از روبوسی، دست دادن، شرکت در محافل و تجمع‌های عمومی و شلوغ و مصرف قلیان خودداری و با رعایت بهداشت فردی، رعایت فاصله با افراد سالم یا مبتلا به سرماخوردگی، شست و شوی مرتب دست‌ها با شوینده‌ها به مدت ۲۰ ثانیه خود را در برابر این بیماری ایمن کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها