رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484168

هفتمین قربانی در ایتالیا بر اثر شیوع کرونا

ساعت 24-رسانه‌های خبری از جان باختن هفتمین نفر بر اثر شیوع کرونا در ایتالیا خبر دادند.

style="text-align:justify">به گزارش گاردین، بر اثر شیوع ویروس کرونا در شمال ایتالیا، هفتمین نفر نیز در این کشور جان خود را از دست داد.

خبرگزاری آنسا ایتالیا با اعلام این خبر گفت شمار موارد تأیید شده ابتلا به کرونای جدید به بیش از ۲۲۰ نفر رسیده است.
این خبرگزاری اعلام کرد آخرین فرد فوت شده، فردی ۸۰ ساله بوده که هفته پیش پس از حمله قلبی به بیمارستان منتقل شده بود.

از سوی دیگر، در حالی که شهروندان در ایتالیا برای تهیه ماسک و مواد ضد عفونی کننده به منظور جلوگیری از آلوده شدن به ویروس کرونا به داروخانه‌ها مراجعه می‌کنند، طبق اعلام رسانه‌ها این اقلام نایاب شده اند.

گزارشگر شبکه تلویزیونی رای نیوز ایتالیا در گزارشی از شهر میلان ایتالیا در خصوص گسترش ویروس کرونا در استان لومباردیا اعلام کرد: تعداد افراد آلوده به این ویروس در این استان به ۱۷۲ نفر افزایش یافته است. این در حالی است که صبح امروز نیز شاهد جان باختن یک شهروند بالای ۸۰ سال در لومباردیا بودیم که با مرگ او، تعداد جانباختگان ویروس کرونا در این استان به ۴ نفر افزایش یافته است. امروز در ایستگاه مرکزی میلان، شاهد آمد و شد تعداد زیادی از شهروندانی بودیم که به دلایل کاری، نه مسافرت، به سطح شهر آمده بودند. اما تعداد زیادی از آن‌ها ماسک بر صورت خود زده بودند. کسانی نیز که نتوانسته بودند ماسک تهیه کنند، از شال گردن استفاده کرده بودند. چرا که ماسک را نمی‌توان به راحتی تهیه کرد. مایع ضد عفونی کننده را نیز نمی‌توان به راحتی تهیه کرد. به تعداد زیادی از داروخانه‌ها و فروشگاه‌ها مراجعه کردیم، اما خبری از این اقلام نبود. این در حالی است که تهیه ماسک می‌تواند تا ۸ یورو هزینه داشته باشد؛ چرا که تعداد زیادی از افراد دوره گرد، اقدام به فروش آن می‌کنند.

گزارشگر شبکه از یک شهروند ساکن میلان که ماسک بر صورت و دستکش بر دست خود داشت از نگرانی اش سئوال کرد که او در پاسخ به این سوال گزارشگر گفت: نگرانی‌های زیادی وجود دارد؛ اما اقدامات پیشگیرانه اندکی به عمل آمده است. خیلی از افراد، عصر دیروز و صبح امروز از شرایط وخیم اطلاع پیدا کرده و اقدام به تهیه ماسک و دستکش کرده اند.

این شهروند ایتالیایی در خصوص برگزار شدن امتحانات در دانشگاه گفت: همه امتحانات، لغو شده است. شهردار اعلام کرد: کلاس‌های درس تا یک هفته لغو شده است و احتمال دارد این تعطیلی تا ۱۴ یا ۱۵ روز دیگر ادامه داشته باشد. اما هنوز، هیچ چیزی معلوم نیست.

همچنین در حالی کارکنان بخش حمل و نقل هوایی ایتالیا در اعتراض به بحران شدید در این بخش از فردا به مدت ۲۴ ساعت اعتصاب می‌کنند که شرکت هواپیمایی آلیتالیا تعداد ۳۵۰ مورد از پروازهای ملی و بین المللی خود را لغو کرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها