رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484327

اخبار ضدونقیض درباره قرنطینه شدن آیت الله شبیری زنجانی بخاطر کرونا

ساعت 24-پس از انتشار خبر درگذشت سید مجتبی فاضلی، مسئول اجرایی و مالی دفتر آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی بر اثر بیماری کرونا اخبار ضد و نقیضی درباره قرنطینه شدن این مرجع تقلید شیعیان به گوش می رسد.

رییس دفتر آیت الله شبیری زنجانی، اعمال قرنطینه برای این مرجع تقلید و دفتر ایشان را به خاطر بیماری کرونا تکذیب کرد و گفت: حال این مرجع تقلید خوب است و در منزل در حال استراحت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا باباخانی همچنین در خصوص فوت یکی از اعضای دفتر در روزهای اخیر و ارتباط دادن آن با بیماری کرونا گفت: آقای فاضلی مسئول مالی دفتر از دو هفته قبل بیمار بودند، ایشان سابقه بیماری دیابت داشتند و فوت معلوم نیست به دلیل سرماخوردگی، آنفلوآنزا و یا کرونا باشد ولی سابقه بیماری داشتند.

وی قرنطینه دفتر را نیز رد کرد و گفت: در دفتر آیت الله شبیری زنجانی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی روزانه دو نفر حضور دارند و حال آیت الله شبیری زنجانی هم خوب بوده و به بیماری کرونا مبتلا نشده اند. آیت الله شبیری زنجانی هم اکنون در منزل در حال استراحت هستند.

آقای فاضلی بر اثر کرونا از دنیا رفت

این در حالی است که سیدمهدی شبیری‌زنجانی، نوه آیت الله العظمی شبیری زنجانی، در خصوص شایعات فوت آقای فاضلی از اعضای دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی در قم بر اثر بیماری کرونا، گفت: آقای فاضلی از مدت ها پیش بیماری دیابت داشتند و حدود یک هفته در بیمارستان بستری بودند، منتها این اواخر آزمایش کرونا ایشان هم مثبت بود و از دنیا رفتند.

بنابر گزارش ایلنا، وی در پاسخ به این سؤال که آیا آیت الله العظمی شبیری زنجانی هم در منزل به سر می‌برند؟ گفت: بله. ایشان از حدود سه شنبه هفته پیش تا کنون در منزل هستند و حتی برای اقامه نماز جماعت مغرب و عشا هم به حرم حضرت معصومه(س) نرفتند.

نوه آیت الله العظمی شبیری زنجانی در خصوص فعالیت‌های دفتر این مرجع تقلید هم گفت: هم اکنون فعالیت‌های دفتر تعطیل است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها