رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484484

معرفی سه مارکت مهم اندروید که زندگی را راحت تر می کند !

رپورتاژ تبلیغی / اولین مارکت که روی تقریبا همه گوشی های اندروید نصب می شاد گوگل پلی است هر چند با توجه به خرید های دلاری در این اپ در کشور ما شما قادر به دسترسی به اپ های پولی نخواهید بود .

dir="RTL" style="text-align:justify">مارکت دوم بازار می باشد که همه گیری این اپ مهم در کشور زیاد است و تمامی افراد به برنامه کافه بازار آشنایی دارند و سومین مارکت نیز مایکت می باشد که بعد از بازار در بین مارکت های اندروید در کشور پیشتازی می کند. ما در این پست قصد دارید تاریخهچه هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم.

همه گیر شدن اندروید نیاز شما را به داشتن مارکت های اندروید بیش از پیش می کند و شما با داشتن یکی از مارکت های اندروید به راحتی به طیف عظیمی از بازی و نرم افزارهای اندروید دسترسی خواهید داشت در این بین مارکت های موفق و نا موفق زیادی برای اندروید عرضه شده است.

کافه بازار

کافه بازار فروشگاه نرم‌ افزار اندروید است که در بهمن ماه ۸۹ توسط رضا محمدی قایقجی، حسام میرآرمندهی و تعدادی از دانشجویان دانشگاه شریف طراحی شد. در کافه بازار بیش از ۱۳۰ هزار نرم‌ افزار کاربردی اندرویدی ایرانی تولید شده توسط ۲۱ هزار توسعه‌دهنده، به۳۸ میلیون کاربر ارائه می‌شود. در اسفند سال ۱۳۹۳، این برنامه ۱۷ میلیون نصب فعال داشته و ۱۴ میلیون حساب کاربری فعال داشته‌است. با دانلود بازار شما به طیف عظیمی از اپ های اندروید دسترسی خواهید داشت.

این میزان در اواخر سال ۹۵ به ۳۲ میلیون نصب فعال رسید و در ابتدای سال ۱۳۹۸ از مرز ۴۰ میلیون نصب فعال گذشت. درآمد توسعه‌دهندگان از فروش و تبلیغات ۱۲۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۳ اعلام شد. ارزش این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی ۲۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

در برنامه بازار دسته بندی ها به صورت اصولی چینش پیدا کرده اند و رابط کاربری ساده ای دارد که به راحتی قابلیت سوییچ بین بخش های مختلف مهیا می باشد. آپدیت های نرم افزار و بازی های اندروید نیز از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد. رادار بازار این امکان را به شما می دهد تا با یک کلیک به ببرسی آپدیت های پست ها بپردازید و در صورت یافتن آپدیت جدید با لینک مستقیم در دسترس شما قرار می گیرد.

در کافه بازار توسعه دهندگان ایرانی نیز فعالیت خوبی دارند و علاوه بر اپ های رایگان در این برنامه اپ های پولی نیز در دسترس می باشد که شما با سه روش مختلف پرداخت قادر به تهیه انها می باشید.

گوگل پلی استور

گوگل پلی (به انگلیسی: Google Play) اصلی‌ترین و بهترین مرجع دریافت و بروزرسانی اپلیکیشن‌های اندروید می‌باشد. گوگل پلی در ماه مارس ۲۰۱۲ معرفی شد، در این زمان گوگل، خدمات دو برند سابق اندروید مارکت و گوگل موزیک را ادغام کرد و برند جدید گوگل پلی را معرفی کرد. دانلود گوگل پلی باعث دسترسی شما به طیف عظیمی از اپ ها می شود.

نرم‌افزارهای کاربردی رایگان در همه کشورها قابل دسترس است، اما نرم‌افزارهای کاربردی پولی در ۱۲۹ کشور قابل دسترسی می‌باشد. نرم‌افزارهای کاربردی قابلیت نصب از طریق دستگاه یا وبسایت گوگل پلی را دارند. طبق آخرین آمار گوگل بیش از ۱٬۲۰۰٬۰۰۰ نرم‌افزار کاربردی قابل استفاده می‌باشد؛ و این رقم برابر آخرین اعلام شرکت اپل از تعداد نرم‌افزارهای کاربردی App store است.

گوگل پلی با نمایش تعداد دفعات بارگیری برنامه ، کاربران را قادر می سازد تا از محبوبیت برنامه ها مطلع شوند. تعداد بارگیری یک نشان رنگی است که دارای رنگ های مختلف با توجه به تعداد بارگیری ها است. خاکستری برای 100 ، 500 ، 1000 و 5،000 بارگیری ، آبی برای 10،000 و 50،000 بارگیری ، رنگ سبز برای 100،000 و 500،000 بارگیری و قرمز / نارنجی برای 1 میلیون ، 5 میلیون ، 10 میلیون و 1 میلیارد بار بارگیری می باشد.

گوگل در چندین نوبت رابط کاربری Google Play را مجدداً طراحی کرده است. در فوریه 2011 ، گوگل رابط وب سایت را برای آن زمان به نام Android Market معرفی کرد که دسترسی از طریق رایانه را فراهم می کند. برنامه های خریداری شده از راه دور بر روی یک دستگاه اندروید بارگیری و نصب می شوند ، با یک بخش "حساب کاربری من" به کاربران امکان می دهد تا به دستگاه های خود نامی معرفی کنند.

مایکت

مایکت که با بیش از ۱۲ میلیون کاربر توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از پرطرفدارترین مارکت‌های ایرانی ثابت کند؛ متعلق به شرکت «هوشمندگستر هوتن پارس» است. رعایت حریم شخصی کاربران برای دانلود مایکت بسیار حائز اهمیت است. در این بخش نحوۀ ذخیره‌سازی و استفادۀ مایکت از اطلاعاتی که در نتیجه استفادۀ کاربران از خدمات ما در برنامهٔ مایکت ثبت می‌شود شرح داده شده است.

مایکت یک بازار اندرویدی با بیش از ۳۰۰ هزار برنامه و بازی‌ است که از پاییز ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر بیش از ۳۳ هزار توسعه‌دهندهٔ ایرانی و خارجی با مایکت همکاری می‌کنند و برنامه‌ها و بازی‌های تولید شدهٔ آن‌ها، پس از بررسی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها