رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484604

رای منفی مردم به حامیان دولت، اعتراض به وضع موجود است

ساعت 24-رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در واقع مردم با عدم انتخاب حامیان دولت اعتراض خود به عملکرد دولت و وضع موجود را اعلام کردند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفتگو یی در خصوص علل کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم گفت: انتخابات علیرغم تب و تاب و هیاهوی کرونا که توسط رسانه‌های بیگانه و برخی نفوذی‌ها مطرح شد، با مشارکت خوبی برگزار شد. مردم با حضور خود نقشه شوم بیگانگان را خنثی کرده و حماسه جدیدی را رقم زدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم اقبال مردم به طیف سیاسی نزدیک به جناح دولت و اصلاح طلبان در انتخابات مجلس گفت: انتخابات مجلس یازدهم پاسخ «نه» مردم به جریان حامی دولت در مجلس بود.

ذوالنور تصریح کرد: در واقع مردم با عدم انتخاب حامیان دولت اعتراض خود به عملکرد دولت و وضع موجود را اعلام کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارداشت: اگر دولت گوش شنوایی داشته باشد باید بشنود که جامعه به عملکردش معترض است. دولت باید در یک سال و نیم باقیمانده از عمرش به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کرده و مدیران منحرف را برکنار کند.

وی تصریح کرد: دولت باید نگاه به بیرون برای حل مشکلات کشور را کنار گذاشته و به راه حل های داخلی برای حل مشکلات کشور بیاندیشد. چون دولت چشم امید به دست کسانی دارد که عامل اصلی همه مشکلات کشور هستند و اراده دشمنان بر افزایش محدودیت‌ها برای جمهوری اسلامی است.

ذوالنور افزود: دولت باید با مشاهده نتیجه انتخابات، سازوکار اداره کشور را تغییر دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها