رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484685

عارف: مدارس تا کنترل کامل کرونا بازگشایی نشود

ساعت 24-رئیس فراکسیون امید از از مسئولان و ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا می خواست تا زمانی که ویروس کرونا در کشور کنترل نشده است، از لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بپرهیزند.

style="text-align: justify;">حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان عصر سه‌شنبه (۶ اسفند) در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفته بود که از روز شنبه همه روال‌ها به صورت عادی خواهد بود.

وزارت بهداشت نیز اعلام کرده است که تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های شهرهایی که درگیر ویروس کرونا هستند را به زودی اعلام می کند.

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و رئیس فراکسیون اصلاح‌طلب امید مجلس طی یادداشتی از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تا زمانی که ویروس کرونا در کشور کنترل نشود، اظهار نگرانی کرده است.

وی در یادداشت منتشر شده گفته که اخبار جسته و گریخته درباره لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شنیده می‌شود، ضمن هشدار به احتمال اتخاذ چنین تصمیمی از مسئولان و ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا می خواهم تا زمانی که ویروس کرونا در کشور کنترل نشود از لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بپرهیزد.امید است با همکاری همه از جمله مردم و مسئولان و کمک به یکدیگر و توفیقات الهی بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش هم درباره تعطیلی مدارس گفته که اختیار تعطیل کردن مدارس از شورای تأمین استان‌ها سلب شده و شورای امنیت ملی بر اساس مصوبه‌ای که از سوی رهبر معظم انقلاب نیز تفویض شده است این موضوع را به ستاد ملی پیشگیری از شیوع کرونا محول کرده است لذا مبنای هرگونه تصمیم و عمل در موضوع کرونا منحصرا در اختیار ستاد پیشگیری است.

وی گفته که براساس تصمیمات ستاد مذکور هر منطقه‌ای که آلوده باشد تعطیل اعلام می‌شود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها