رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484713

وزیر بهداشت: «کرونا را شکست میدهیم» جهانیان را شگفت‌زده خواهد کرد

ساعت 24- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیامی، ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری در پی ارسال پیام ویدیویی توییتری ایشان و تشکر صمیمانه از زحمات پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا، تاکید کرد: وفاق و همدلی ملی با شعار «کرونا را شکست می‌دهیم» جهانیان را شگفت‌زده خواهد کرد.

style="text-align:justify"> متن این پیام به شرح زیر است:

«حضرت آیت الله خامنه ای(دامت برکاته)

مقام معظم رهبری

با سلام و تقدیم احترام

پیام امید بخش، پدرانه، مهربانانه و سرشار از صفای حضرتعالی، همکاران عزیزم را که در سراسر کشور، شبانه روز و بی هراس دل به دریای بلا زده اند تا هموطنان نازنین گرفتار در گرداب بیماری نوپدید را برهانند، سراپا شوق و امید و سپاس کرد و خستگی روز و شبهای نفس گیر و جانکاه را از جسم و جانشان زدود و این فرزند کوچک و سرباز خدمتگزارتان را بیش از پیش شرمسار محبت های بیکرانتان نمود.

امسال سربازان و افسران ارشد نظام سلامت با دل زدن به موج سیلاب های بهاری و جانفشانی در آنفلوآنزای پاییزی، لحظه ای از کنار مردم و بیماران نیازمند دور نشدند و با تلاشی بی وقفه در کاهش مرگ و میرها افتخاراتی بی بدیل آفریدند که سازمان های بین المللی را در اوج تحریم های ظالمانه، شگفت زده کرد و این بار نیز شیرزنان و بزرگ مردان عرصه بهداشت و درمان، جان بر کف می روند تا با شکست هر چه زودتر بیماری، افتخاری نو در تاریخ کشور عزیزمان بیافرینند و پیام محبت آمیز و دلگرم کننده حضرتعالی نفس تازه شان بخشید تا آهنگ گامهای شتابانشان تندتر و زمان سلطه شان بر عامل بیماری‌زا، کوتاهتر شود.

علیرغم رنجی که از رنجوری مردم می‌کشیم، وفاق و همدلی ملی بین همه دستگاه‌های اجرایی، رسانه ملی، نیروهای مسلح، سازمان‌های مردم‌نهاد و مردم عزیز کشورمان در کنار خدمتگزاران عرصه سلامت با شعار "کرونا را شکست می‌دهیم" جهانیان را شگفت‌زده خواهد کرد.

امروز فرزندان و سربازان حضرتعالی سفیران مدافعان سلامت در کنار مدافعان حرم و پیروان فرهنگ ایثار و جهاد می کوشند تا با لطف پروردگار هرچه زودتر خبر خوش مهار بیماری را به استحضار فرمانده خویش برسانند. انشاالله دعای خیر حضرتعالی و مردم شریف و مومن در این لیله الرغائب، در دور شدن بیماری و بلا از جان مردم عزیز سرزمینمان و افزایش توان تلاشگران عرصه سلامت کارگشا خواهد بود.

طول عمر با برکت و تندرستی حضرتعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

دکتر سعید نمکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها