رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484718

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در فارس به ۸ نفر

ساعت 24- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد که در پی اعلام نتیجه نمونه‌های مشکوک ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس به تهران، متاسفانه نمونه ۵ نفر تایید شد که با احتساب سه مورد مثبت قبلی مجموعه مبتلایان به این بیماری در فارس به ۸ نفر افزایش یافت.

style="text-align:justify">عبدالرسول همتی شامگاه پنج‌شنبه ۸ اسفند به خبرنگار ایسنا در این رابطه گفت: علی‌رغم افزایش آمار در فارس اما خوشبختانه هیچ‌یک از مبتلایان قطعی، فوت نشده و مراحل درمان آنها در حال انجام است.

او با بیان اینکه تست اولیه افراد مشکوک در استان انجام و نتایج برای تایید نهایی به وزارت بهداشت ارسال می‌شود، عنوان کرد: در مورد بیماری کویید ۱۹، پروتکل‌های درمانی برای افراد مشکوک بستری، هم‌اکنون در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) در حال انجام است و این پروتکل‌ها برای موارد دارای نمونه مثبت با جدیت بیشتری انجام می‌شود که امید است به زودی شاهد بهبودی این افراد باشیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با بیان اینکه طی روزهای اخیر برخی موارد مشکوک به ابتلا نیز بهبود یافته و ترخیص شده‌اند، گفت: روند پیگیری موارد مراجعه افراد برای انجام مراقبت‌های تکمیلی، با دقت و سرعت در حال انجام است و همکاران ما در مجموعه دانشگاه، به صورت شبانه‌روزی در این ایام، فعال هستند.

همتی از مردم خواست تا در صورت داشتن سوال در خصوص بیماری کرونا ویروس با شماره ۱۸۱۹ مرکز پایش مراقبت‌های درمانی تماس گرفته و یا به وبگاه اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ مراجعه کنند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها