رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484753

شمار کروناییها در شیراز به 9 نفر رسید

ساعت 24-فارس معاون بهداشتی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اضافه شدن یک بیمار جدید به شمار بیمارانی که آزمایش اولیه تشخیص کرونا در آنها مثبت شده است، یادآور شد که از 9 بیمار مبتلا یک مورد بهبود یافته از بیمارستان مرخص شده است.

style="text-align:justify">دکتر «عبدالرسول همتی» جمعه 9 اسفند اعلام کرد: با توجه به راه اندازی آزمایشگاه تشخیص این بیماری در شیراز و تلاش شبانه روزی همکاران ما برای تشخیص سریع تر مبتلایان که منجر به تقویت روند پیشگیری ازین بیماری می شود، یک مورد مبتلای جدید در مرحله اولیه، از مجموع افراد مشکوک بستری شده، شناسایی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، همتی خاطرنشان کرد: مجموع مبتلایان استان فارس ۹ نفر است که تا کنون آزمایش تشخیصی در مورد سه مورد از آنها قطعی شده است و امیدواریم که با توجه به تشخیص این موارد و آغاز دوره های درمانی مورد تایید وزارت بهداشت، به زودی شاهد بهبودی و ترخیص آنان باشیم.

بهبود یک بیمار مبتلا

همتی اضافه کرد: نتایج به دست آمده از ۶مورد جدید در مراحل اولیه بوده و برای تایید نهایی به وزارت بهداشت ارسال می شود.

به گفته معاون بهداشت و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد بیماری کروناویروس، تاکنون یک مورد از بیماران شناسایی شده بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده است.

راه اندازی 9 مرکز سرپایی در شیراز

همتی همچنین از تلاش همکاران بیمارستان حضرت علی اصغر( ع) در خدمت رسانی به افراد مشکوک به این بیماری و مبتلایان شناسایی شده قدردانی کرد و یادآور شد: ۹مرکز سرپایی نیز در شیراز برای ارائه خدمت به مراجعان مردمی پیش بینی شده است که امیدواریم موجب تقویت روند شناسایی مبتلایان شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها