رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484769

نیمه تمام ماندن دیدار استقلال خوزستان - ملوان

ساعت 24- خوزستان دیدار تیم های استقلال خوزستان و ملوان از هفته بیست و ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور به دلیل بیرون کشیدن تیم ملوان توسط احمدزاده، نیمه تمام ماند.

style="text-align:justify">استقلال خوزستان از ساعت ۱۵ امروز، جمعه در دیداری خانگی به مصاف تیم ملوان رفت که این دیدار از دقیقه ۷۰ به بعد برگزار نشد و نیمه تمام ماند.

به گزارش ایسنا، در نیمه نخست این دیدار تیم ملوان در دقیقه ۲۵ توسط آرمین انبساطی به گل رسید. پنج دقیقه بعد نیز بازیکن استقلال خوزستان درون محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. حکیم نصاری این موقعیت را برای آبی پوشان اهوازی به گل تبدیل کرد.

استقلال خوزستان که طی سه هفته گذشته به سه برد رسیده بود و برای پیروزی در این دیدار نیز انگیزه بسیار داشت، در دقیقه ۴۴ توسط امید لطیفی گل دوم را وارد دروازه ملوان کرد و این نیمه را برنده به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم، این ملوان بود که بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه ۵۲ توسط رضا درویشی به گل تساوی رسید.

بازی تا دقیقه ۷۰ با تساوی ۲ بر ۲ پیش می رفت که مدافع تیم ملوان روی میثم فرزانه، بازیکن استقلال خوزستان درون محوطه جریمه مرتکب خطا شد و داور نیز نقطه پنالتی را نشان داد. این تصمیم داور، واکنش احمدزاده، سرمربی تیم میهمان را در برداشت. او با این تصمیم داور، تیم خود را از زمین بیرون کشاند.

تیم داوری و تیم استقلال خوزستان، ۳۰ دقیقه منتظر بازگشت ملوانی ها به درون زمین ماندند ولی این تیم به زمین بازنگشت و داور نیز سوت پایان مسابقه را به صدا در آورد و بر این اساس بازی نیم تمام ماند.

پرونده این دیدار به کمیته انضباطی می رود تا درخصوص نتیجه آن تصمیم گیری شود.

استقلال خوزستان با ۳۲ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد. ملوان نیز با ۲۴ امتیاز در مکان هفدهم جدول ۱۸ تیمه جای گرفته است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها