رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 484864

وزارت خارجه: ایرانیها از سفر به کره جنوبی جداً بپرهیزند

ساعت24-وزارت خارجه ایران به هموطنان ایرانی‌ توصیه کرد که با توجه به انتشار گسترده کرونا در کره جنوبی از سفر به این کشور جداً بپرهیزند.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) دهم اسفند ماه در اطلاعیه‌ای در پی انتشار فراگیر ویروس کرونا در کره جنوبی، از هموطنان ایرانی درخواست کرد که با توجه به وضعیت انتشار گسترده کرونا در کره جنوبی از سفر به این کشور جدا بپرهیزند.

در این اطلاعیه از هموطنانی که طی دو هفته گذشته از کره جنوبی برگشته‌اند، خواسته شده طبق دستور‌العمل‌های وزارت بهداشت، اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند.
وزارت خارجه همچنین در این اطلاعیه افزوده است: هموطنان ایرانی مقیم کره اگر نمی‌توانند این کشور را ترک کنند، همه نکات بهداشتی را برای پیشگیری رعایت، و از تردد به کانون‌های آلودگی در کره خودداری کنند.
در این اطلاعیه به هموطنان ایرانی توصیه شده به دستور العمل‌ها و هشدارهای مقامات بهداشتی کره توجه کرده و امکان خروج از این کشور در صورت تشدید بحران را مدنظر داشته باشند.

لازم به ذکر است، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در سئول روز جمعه اعلام کرد، ۲۵۶ مورد جدید از ابتلا به بیماری «کووید-۱۹» در کره جنوبی گزارش شده و آمار کلی مبتلایان به ویروس جدید کرونا در این کشور به ۲۰۲۲ نفر رسیده است.(اینجا بخوانید)

دولت کره جنوبی امروز شنبه نیز از ابتلای ۲۱۹ مورد جدید به ویروس کرونا خبر داد. براساس گزارش خبرگزاری یونهاپ، با احتساب آمار جدید، شمار مبتلایان در این کشور همسایه چین به ۳۱۵۰ مورد افزایش یافته است.

وزارت بهداشت کره جنوبی ضمن هشدار به مردم این کشور در مناطق آلوده از بحرانی بودن شرایط ده نفر از مبتلایان در بیمارستان‌ها خبر داده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها