رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484872

در مورد املاک گرجستان بیشتر بدانید

رپورتاژ تبلیغی / در سال های اخیر و با تسهیل قوانین اخذ اقامت گرجستان، خرید ملک در گرجستان از طرف سرمایه گذاران خارجی بسیار رواج پیدا کرده است و باعث شده تا بازار املاک گرجستان با رونق اقتصادی رو به رو شود.

dir="RTL">در سال های اخیر و با تسهیل قوانین اخذ اقامت گرجستان، خرید ملک در گرجستان از طرف سرمایه گذاران خارجی بسیار رواج پیدا کرده است و باعث شده تا بازار املاک گرجستان با رونق اقتصادی رو به رو شود.
سرمایه گذار خارجی می تواند با خرید املاک و مستغلات به مجموع ارزش کارشناسی 100,000 دلار اقامت گرجستان را اخذ کند.

اخیرا گرجستان قوانینی را وضع کرده تا بتواند به بهترین شکل ممکن سرمایه های خارجی در زمینه املاک گرجستان را جذب کند.

مهمترین مزیت خرید ملک در گرجستان، دریافت اقامت این کشور است. مهم ترین قانونی که دولت این کشور برای افزایش معاملات ملکی در گرجستان انجام داد، قانون اخذ اقامت برای خریداران املاک گرجستان است.

طبق قوانین جدید اقامت گرجستان، متقاضی خارجی میتواند با خرید املاک با ارزش کارشناسی 100,000 دلار آمریکا، اقامت موقت یکساله گرجستان دریافت کند و پس از آن در صورتی که در طول مدت اعتبار مشکلات قانونی را در این کشور به وجود نیاورد، اقامت خود را بطور متوالی تمدید کند.

برخی از مزایای خرید ملک در گرجستان:

  • اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در گرجستان (کلیه اعضاء خانواده)
  • بهره مندی از کلیه حقوق شهروندی گرجستان (به غیر از حق رای)
  • سهولت اخذ ویزا و سفر ارزان به کشورهای حوزه شینگن، کانادا و آمریکا
  • ارزش افزوده سالانه حدود 12% و حفظ سرمایه بصورت ارز خارجی دلار آمریکا

همچنین با امکان عرضه ملک بصورت اجاره سالانه و دریافت 1% از ارزش ملک به عنوان مبلغ اجاره ماهانه؛ با تهیه چندین خانه می توانید سرمایه گذاری مناسبی در گرجستان داشته باشید.

سرمایه گذاری در گرجستان

سرمایه گذاری در گرجستان بصورت کاربردی در شاخه های املاک و ساختمان، توریست و راه اندازی سایر بزینس ها دسته بندی میشود. سرمایه گذاری گرجستان می تواند اقامت ویژه 5 ساله را برای شما و خانواده به همراه داشته باشد.

زندگی در گرجستان در سالهای اخیر تحولات سیاسی و اقتصادی چشمگیری داشته پیشرفت و نزدیک شدن به استاندارد های شهروندی اتحادیه اروپا موجب شده تا این کشور، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.
گرجستان از اقتصاد باز حمایت می کند، قوانین سرمایه گذاری شفاف است و در آمار جهانی جزو 10 کشور برتر در سهولت راه اندازی بزینس های مختلف است.

جمعیت کل گرجستان چیزی حدود چهار میلیون نفر است. بنابراین باید در انتخاب شیوه سرمایه گذاری دقت بسیاری داشته باشید. سرمایه گذاری در املاک گرجستان، سرمایه گذاری در توریست گرجستان و در مواردی کشاورزی و دامپروری، صنعت و انرژی با بررسی دقیق گزینه های مناسبی شناخته می شود.

گرجستان برای نزدیک شدن به استانداردهای اتحادیه اروپا سعی داشته تا بهترین شرایط را برای سرمایه گذاران واقعی ایجاد کند.
دولت گرجستان خدمات ساخت و ساز هتل و گردشگری را تسهیل نموده، زیر ساخت های مناسب را فراهم کرده، مالیات پایین اخذ میکند و خدمات گمرکی مناسب ارائه می نماید.

گرجستان دارای توافقنامه تجارت آزاد با اتحادیه اروپا، توافقنامه تجارت آزاد با ترکیه و دیگر کشورهای مشترک‌ المنافع مانند روسیه و قزاقستان و… است که اجازه می‌دهد محصولات ساخت کشور گرجستان بدون هیچگونه عوارض و مالیات گمرکی صادر شود.

برخی از امتیازات سرمایه گذاری در گرجستان:

  • سیاست های تجارت آزاد و عدم محدودیت عملیات تجاری با سایر کشورها
  • مالیات منطقی و قابل قبول
  • سرانه در آمد مناسب شهروندان گرجستان
  • تعرفه های پایین ترخیص در گمرک و خدمات مناسب گمرکی
  • خدمات استاندارد و پیشرفت حمل نقل درون وبرون مرزی
  • حمایت های دولتی
  • نیروی کار ارزان در گرجستان

براساس آخریت تغییرات قوانین اقامت گرجستان با رقم سرمایه گذاری 300,000 دلار می توانید اقامت ویژه سرمایه گذاری گرجستان را بصورت 5 ساله برای خود و اعضاء خانواده اخذ نمائید.

اقامت گرجستان

هزینه های پایین زندگی، شرایط اقتصادی مناسب، دموکراسی و آزادی، امنیت و … را می توان از مهمترین دلایل اخذ اقامت گرجستان بر شمرد. عضویت گرجستان در مجمع اتحادیه اروپا و ناتو جذابیت اقامت گرجستان را دو چندان میکند.
منظور از اقامت گرجستان، دریافت اجازه زندگی برای یک یا چند سال است. فردی که اقامت گرجستان را به دست بیاورد، به غیر از حق رای، از تمامی حقوق شهروندی گرجستان برخوردار میشود.

در صورت پذیرش گرجستان در حوزه شینگن اروپا، دارندگان اقامت گرجستان از امتیازات ویژه ای برای سفر بدون ویزا به اروپا برخوردار میشوند و طبیعی است که پس از آن روند اخذ اقامت گرجستان برای متقاضیان جدید سخت تر شود.

افرادی که موفق به اخذ اقامت گرجستان میشوند با گذشت زمان و تمدید مستمر میتوانند تقاضای اقامت دائم گرجستان را داشته باشند و در مواردی موفق به اخذ پاسپورت گرجستان شوند.

اقامت گرجستان 7 روش کلی دارد که اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک در گرجستان و اخذ اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری در گرجستان منطقی ترین و اصولی ترین راه حل های موجود است.
اخذ اقامت گرجستان نیاز به مشاوره حقوقی و تخصصی دارد و اشتباه در انتخاب مسیر می تواند منجر به قرارگیری نام متقاضی در لیست سیاه دولت گرجستان شود!

روش های اخذ اقامت گرجستان:

  • اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در گرجستان
  • اخذ اقامت گرجستان با سرمایه گذاری در گرجستان
  • اخذ اقامت گرجستان با کار در گرجستان
  • اخذ اقامت گرجستان با ثبت شرکت در گرجستان
  • اخذ اقامت گرجستان با ازدواج در گرجستان
  • اخذ اقامت گرجستان با تحصیل در گرجستان
  • اخذ اقامت گرجستان با خویشاوندی در گرجستان

متقاضی هر نوع اقامت گرجستان باید دارای گواهی ترجمه رسمی عدم سوء پیشینه و عدم سابقه کیفری ممهور وزارت امور خارجه باشد.

کسب و کار در گرجستان

گرجستان کشوری رو به رشد با اقتصاد باز و از نظر رده بندی جهانی جزو برترین کشورهای سهولت در راه اندازی کسب و کار دسنه بندی میشود. در کنار مزایای ویژه راه اندازی کسب و کار در گرجستان باید به جمعیت کم و بازار کوچک گرجستان توجه ویژه ای داشته باشید.
راه اندازی هرگونه کسب و کار در گرجستان نیازمند سفر به گرجستان و تحقیقات محلی دارد. باید همه چیز را از نزدیک بررسی کنید!

آوا جورجیا توصیه می کند، برای پیدا کردن شغل و کسب و کار در گرجستان مهاجرت نکنید زیرا قطعا با مشکل رو به رو خواهید شد! گرجستان برای راه اندازی کسب و کار دارای مزایای مناسبی است؛ اما به دلیل نرخ جمعیت بیکار و سطح حقوق و مزایای پائین هیچ وجه برای خارجی های جویای کار توصیه نمی شود.

سطح دستمزدهای پایین در گرجستان کاملاً به نفع قشر سرمایه گذار و صاحبان تجارت و کسب و کار است، گرجستان از نظر تجارت و سرمایه گذاری در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

گرجستان در سال های اخیر تحولات سیاسی و اقتصادی چشمگیری داشته است. پیشرفت در نزدیک شدن به استاندارد های اتحادیه اروپا موجب شده تا این کشور، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.
کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگردی، صنعت ساختمان، صنعت ساخت و ساز، صنایع کشاورزی و دامپروری و صنعت بازیافت از شانس بیشتری برای موفقیت در گرجستان برخوردار هستند.

مزایای راه اندازی کسب و کار در گرجستان:

  • اقتصاد رو به پیشرفت
  • حمایت از اقتصاد آزاد و غیر دولتی
  • امکان صادرات بدون تعرفه به اروپا
  • نیروی کار ارزان و در دسترس
  • کسب و کار بدون تحریم و موانع اقتصادی
  • رونق ویژه در صنایع ساختمان، گردشگری و کشاورزی

پس از ثیت شرکت با راه اندازی کسب و کار در گرجستان و رعایت ملزومات حقوقی می توانید اقامت گرجستان را اخذ کنید.

ساخت و ساز در گرجستان

ساخت و ساز در گرجستان یا بازسازی و رمونت ساختمان بدون شک بهترین و امن ترین سرمایه گذاری در گرجستان است که سودآوری ویژه ای را برای سرمایه گذار به همراه خواهد داشت.
عرضه و تقاضا و جذب سرمایه گذاران خارجی برای املاک گرجستان در کنار شرایط آسان اخذ اقامت گرجستان این بازار را همیشه پر رونق نگه داشته است.

تکمیل آپارتمانهای نوساز شامل سرامیک و نقاشی و کابینت در حال حاضر، بیزینسی رایج و پرسود است و به این شکل که واحد آپارتمان نوساز به صورت “بلک فریم” یا “وایت فریم” خریداری شده و سپس بر اساس سلیقه مالک بازسازی، تکمیل و ریمونت میشود.

ساخت و ساز در گرجستان جزو سرمایه گذاری مطمئن به حساب آمده و در صورتی که اصولی انجام شود سودآوری فراوانی در حد دو برابر قیمت هر مترمربع تمام شده دارد.

دولت گرجستان برای بهبود شرایط ساخت و ساز اقدام به اصلاح قانون اخذ مجوز ساخت و ساز گرجستان نموده است. این موضوع به دلیل بازده فراوان سرمایه در زمینه ساخت و ساز در گرجستان، کشش سرمایه گذاری در این مورد را تحریک نموده و آینده ایی روشن دارد.

اصلاحات قابل توجهی در جهت ساده سازی سیستم صدور مجوز در بخش ساخت و ساز انجام شده است و اکنون شرکت های ساخت و ساز اجازه استفاده از مقررات فنی OECD و اتحادیه اروپا را برای انجام پروژه های ساخت و ساز دارند و دولت همچنین نیازمندی های مجوز های ساختمانی را حذف کرده است و روند صدور مجوز های ساختمانی را ساده کرده است.

برآورد هزینه ساختمان سازی در گرجستان، به عوامل مختلفی مانند، میزان سرمایه اولیه، محل قرارگیری پروژه و حجم کار دارد و حداقل هزینه ساختمان سازی دارد.

توجه به تجربه و تخصص، اندوخته مالی و پشتوانه قوی، دقت در انتخاب نیروی پیمانکار و اطلاع از روند و شرایط اداری و حقوقی برای ساخت و ساز در گرجستان ضرروی است.

مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان به دلیل نزدیکی به ایران، فرهنگ و آداب مشترک، دموکراسی و آزادی، سهولت در اخذ اقامت و هزینه پائین زندگی در گرجستان برای ایرانی ها جذاب است.
گرجستان چشم انداز پیوستن به عنوان عضو دائمی اروپا را دنبال میکند و تغییرات مثبت آن در هر کجا دیده میشود.

در صورتی که گرجستان به یکی از اعضای اتحادیه اروپا تبدیل شود، قیمت املاک و شرایط اخذ اقامت گرجستان به شکل قابل ملاحظه ای تغییر خواهد کرد.

مهاجرت از طریق خرید املاک در گرجستان یا سرمایه گذاری در گرجستان، راه اندازی بزینس و کسب و کار در گرجستان در کنار تحصیل در گرجستان یا ازدواج و کار در گرجستان از روش های پرتقاضا مابین شهروندان خارجی است.

اگر شما هزینه های لازم جهت ساخت یک زندگی ایده آل در گرجستان را ندارید، از تصمیم مهاجرت به گرجستان صرف نظر کنید. بسیاری از خارجی ها در ابتدا تصور میکنند که تنها مشکل پیش روی آنها، ورود به خاک این کشور و دریافت اقامت گرجستان است.
باید بدانید در صورت فقر مالی یا نداشتن شغل به محض ورود به گرجستان با مشکلات دیگری برخورد میکنید که به تنهایی نمیتوانید از پس حل هیچ کدام از آنها برآیید.

توصیه میکنیم روش های مهاجرت از طریق پناهندگی، کارگری و ازدواج را انتخاب نکنید!
در مقابل اگر سرمایه کافی برای ادامه زندگی در این کشور را در اختیار دارید، بهترین پیشنهاد موجود مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در گرجستان و پس از آن مهاجرت از طریق خرید ملک در گرجستان است.

تنها در این حالت میتوانید زندگی ایده آل خود در کشور گرجستان را داشته باشید و حتی به دلیل وجود سرمایه مالی، از حمایت های دولت نیز بهره مند شوید.

پیشنهاد میکنیم برای اخذ تصمیم بهتر، با کارشناسان مشاور مهاجرت به گرجستان در ارتباط باشید.

مرور کلی خدمات آوا جورجیا

شرکت آوا جورجیا بطور تخصصی در زمینه املاک گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان و اقامت گرجستان تاسیس و ساماندهی شده است.
دانش تخصصی و بیش از یک دهه تجربه و اعتبار در گرجستان در اختیار شماست. همیشه بوده ایم، هستیم و خواهیم ماند.

آوا جورجیا (ثبت: 404581001) یک شرکت گرجی به ثبت رسیده و قانونی در گرجستان است که در زمینه املاک گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان و اخذ اقامت گرجستان خدمات متنوعی را ارائه میکند.

و در جزئیات

کارشناسان آوا جورجیا در دپارتمان های مختلف املاک گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان، اقامت گرجستان، ساخت و ساز در گرجستان و راه اندازی کسب و کار در گرجستان مشغول بکار هستند.
آوا جورجیا یک تجربه موفق و شیرین از سرمایه گذاری در گرجستان با اخذ اقامت گرجستان را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

گرجستان، تفلیس، خیابان لسلیدزه، شماره 14

مدیرعامل: آقای ایلیا دهقانی

info@avageorgia.net
30 20 43 555 (00995)
(
امکان تماس در واتساپ و تلگرام)

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها