رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 485765

جلالی: از تعطیلی ورزش در شرایط کرونایی استقبال میکنیم

ساعت24 - سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان از لغو ورزش و مسابقات ورزشی در شرایط کرونایی استقبال و آن را تصمیم درستی خواند.

style="text-align:justify">با بیان اینکه شرایط کنونی کشور و جهان به دلیل هجوم ویروس کشنده کرونا بسیار پیچیده و تحلیل آن از توان من خارج است، افزود:‌ این موضوع از سوی دانشمندان و صاحب نظران این حوزه به خوبی تشریح و اقدامات پیشگیرانه نیز برای مردم توضیح داده شده است و ما نیز به آن عمل می کنیم.

وی تصریح کرد: با این همه اگر بخواهم به عنوان مربی درباره لغو مسابقات ورزشی به ویژه رقابت های لیگ برتر فوتبال اظهار نظر کنم صادقانه می گویم با تعطیلی لیگ مخالف و از این موضوع ناراحت هستم. تیم من در هفته های گذشته روند روبه رشدی داشته است بنابراین منطقی است از این موضوع که باعث توقف روند رو به رشد ما می شود عصبانی باشم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ادامه داد: همانطور که در نقطه مقابل تیم هایی که روند نزولی به خود گرفته بودند از این تصمیم رضایت داشته و با آن موافق هستند.

جلالی گفت:‌ البته همانطور که پیش از این نیز عنوان کردم خارج از منافع شخصی و گروهی و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری، با تعطیل شدن مسابقات ورزشی تا زمانی که داروی آن کشف شود موافق هستم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: بازیکنان تیمش از این فرصت به نحو مطلوب بهره برداری کرده و آمادگی خود را برای شروع رقابت ها حفظ کنند تا تیم به جایگاه واقعی خود در جدول رده بندی نزدیک و نزدیک تر شود.

این مربی فوتبال تاکید کرد: به طور حتم دراین مدت از خود و مراقبت بیشتری خواهیم کرد تا در زمان شروع لیگ با قدرت به کار خود ادامه دهیم.

جلالی درپاسخ به این سوال که تمرینات تیم گل گهر سیرجان تا چه زمانی تعطیل می باشد، عنوان کرد: تمرینات تیم ما یک هفته تعطیل شده و بازیکنان دراین یک هفته دراختیار خود می باشند.

وی خاطرنشان کرد: البته در یک هفته اخیر نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم آنان را زیر نظر خود داریم و به همین منظور پس از جلسه ای که با مربی بدنسار، تصمیم گرفتیم بازیکنان را بین کادر فنی تقسیم و بر عملکرد تمرینات بازیکنان دراین مدت به صورت حضوری یا از راه دور نظارت داشته باشیم.

وی درباره اقدامات پیشگیرانه باشگاه گل گهر سیرجان در راستای حفظ سلامت کادر فنی وبازیکنان تیم نیز اظهارداشت:‌ مسوولان باشگاه نسبت به این موضوع حساسیت بالایی داشته از این رو با توزیع اقلام بهداشتی بین بازیکنان و کادر فنی و همچنین ضد عفونی کردن محل تمرینات بر این موضوع با دقت فراوان نظارت دارند تا فردی بیمار نشود.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان همچنین اظهارداشت: برای اینکه تیم از انتهای جدول جدا شود تمامی ارکان باشگاه یک دل شده و در این مدت بسیار تلاش کردند ما می خواهیم شرایط فعلی تیم حفظ شود از این رو برنامه های تیم را با توجه به ایجاد وضعیت اضطراری تغییر داده و از وضعیت جدید مراقبت خواهیم کرد.

مدیران باشگاه گل گهر سیرجان به دنبال کسب نتایج ضعیف وینگو بگوویچ ‌در این تیم او را برکنار کرده و در ۲۴ مهرماه گذشته با جلالی برای قبول هدایت این تیم به توافق رسیدند. او در حالی گل گهر را دراختیار خود گرفت که تیم با ۳ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار داشت و امروز با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم این جدول جای دارد.

ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورزش کشور با صدور اطلاعیه شماره ۵ خود تمامی اماکن، باشگاه‌های ورزشی، مسابقات و لیگ‌های مختلف و همچنین تمرینات ورزشی باشگاه‌ها در سراسر کشور را تا پایان سال تعطیل اعلام کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها