رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 486484

7عادت اشتباه در خانم ها که سلامت آنها را به خطر می اندازد

ساعت 24-برای اینکه سلامت جسم و جانمان را تضمین کنیم نکات ریز و درشت پرشماری هست که باید آنها را بدانیم و رعایت کنیم چیزهایی که شاید به نظر با اهمییت نیاید . چند نکاتی که باید رعایت کنیم به شرح زیر برای خانم ها ارایه شده است :

7عادت
dir="RTL" style="margin-right:.5in">1پوشیدن مکرر جوراب شلواری های نایلونی

پوشیدن مکرر جوراب شلواری های نایلونی و شلوارهای تنگ می تواند سبب رشد موهای زیر پوستی شود .علت این اتفاق این است که تنگی لباس مانع از آن می شود که مو به بیرون پوست رشد کند و به درون پوست رشد می کند .

2استفاده از یک اسکاچ برای شستن ظرف ها

طبق تخمین های دانشمندان در یک سانتیمتر مکعب از کثیف ترین اسکاچ ها نزدیک به 50 میلیارد میکرو ارگانیسم ها یا همان موجودات ریز میکروسکوپی وجود دارد . این موجودات به دست های ما می چسبند و وقتی بدن و صورت مان را لمس می کنیم ، باعث بروز مشکلات و بیماری های پوستی می شوند .

3پیچیدن حوله دور سر بعد از حمام

استفاده طولانی مدت از حوله یک اثر سونا مانند برروی سر ایجاد می کند در این حالت ، پوست سر شروع به ترشح بیشتر چربی می کند ، د ر نتیجه سر زودتر کثیف می شود .

4پاک کردن صورت با حوله

بعد از حمام کردن برای خشک کردن صورت به جای حوله از دستمال استفاده کنید پاک کردن با حوله ممکن است باعث بروز چین و چروک شود .

5 پوشیدن دمپایی لا انگشتی

وقتی دمپایی لا انگشتی به پا می کنید ، پاها نمی توانند تکیه گاه نرمالی داشته باشند . مساله ای که می تواند سبب وارد شدن آسیب به تاندون ها ، درد و التهاب مفصل قوزک پا ، زانوها یا ران ها شود . وقتی با دمپایی لا انگشتی راه می روید ، پاهای شما مرتب منقبض هستند و این مساله روی فرم بدن شما و وضعیت مفصل ها یتان تاثیر می گذارد .

6مشکی کردن موها

بسیاری از رنگ موها ماده ای به نام پارافنیلن دی آمین هستند که به آن ها رنگی مشکی و قهوه ای تیره می دهد این ماده می تواند باعث حساسیت های شدید و حتی به کما رفتن شود . البته این عوارض لزوما بلافاصله بعد از رنگ موها خود را نشان نمی دهند .رنگدانه های تیره عناصر سمی دیگر هم دارند مانند قطران ذغال سنگ که به سرطان کمک می کند و سرب در بدن باقی می ماند و در استخوان ها انباشته می شوند .

7 بلند کردن ناخن ها

بلند کردن ناخن ها فقط برای پرستارها و پیشخدمت ها مضر نیست

دانشمندان پی برده اند عوامل بیمارزا اغلب زیر ناخن های بلندی که انباشته می شوند که لاک ژلیش دارند . تعداد باکترهایی که زیر ناخن های بلند زندگی می کنند بیشتر از ناخن های کوتاه است .

منبع : رسانه های دیجیتالی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها