رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 487129

احتمال برگزاری یورو ۲۰۲۰ در زمستان

ساعت 24-امکان برگزاری یورو ۲۰۲۰ در زمستان به جای تابستان وجود دارد.

خبر
به گزارش ایسنا و به نقل از آس، یوفا در نظر دارد یورو ۲۰۲۰ را امسال برگزار کند اما در تاریخ دیگر به دلیل فراگیری ویروس کرونا در اروپا. این سازمان دسامبر را ماه مناسبی برای انجام این کار می داند. با این حال باید فیفا اجازه لغو یورو در ژوئن را بدهد. دو سازمان سه شنبه در این رابطه جلسه خواهند داشت.

تماس هایی میان فیفا و یوفا درباره این موضوع وجود داشته است. تغییر برنامه بازی های ملی تنها توسط فیفا انجام می شود. البته باید به این شرایط رابطه بد دو سازمان را نیز اضافه کرد. زمانی که فیفا به صورت رسمی به جلسه سه شنبه دعوت نشد جنگ این سازمان را با یوفا تایید کرد.

بر اساس اعلام برنامه ال لارگرو شبکه SER اسپانیا، فیفا تغییر برنامه جام جهانی باشگاه ها ۲۰۲۲ را غیرممکن می داند (در آن سال هم جام جهانی قطر برگزار خواهد شد). به همین خاطر امکان برگزاری یورو در زمستان به جای تابستان وجود دارد. این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که تمام لیگ های اروپایی موافقت کنند و بدانند رقابت های لیگ را چگونه برگزار ‌کنند چون برخی از بازی های باقی مانده لیگ ها در این فصل به احتمال فراوان در تابستان برگزار شود.

البته نباید جمله اتحادیه فوتبالیست های جهان را فراموش کرد "بازیکنان ماشین نیستند و آن ها برای انجام تعداد زیادی بازی به یک دوره برای ریکاوری و استراحت نیاز دارند".

https://tasvirrooz.ir/81241

https://tasvirrooz.ir/81244

https://tasvirrooz.ir/81233

https://tasvirrooz.ir/81236

https://tasvirrooz.ir/81238

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها