رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 487189

شیر سوسک، غذای نسل آینده انسان!

ساعت24- در هنگام عملکرد گوارش سوسک ها گونه ای شیر تولید می گردد که طبق تحقیقات دانشمندان این مایع شیر گونه سرشار از مواد مغذی جهت نیاز روزانه انسان ها می باشد همچنین به عنوان یک ابر غذا معرفی گردید.

خبر
انسان ها همگی در برنامه غذایی روزانه خود حتما از شیر استفاده می نمایند چرا که این محصول لبنی سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها و البته کلسیم می باشد، مخصوصا کودکان و سالخوردگان که نیاز اساسی به شیر دارند و به اشکال مختلف از این مایع مغذی مصرف می نمایند .

در این سال هایی که پشت سر گذاشتیم دانشمندان خواص بسیار ی از مواد را برای سلامت بدن انسان ها کشف و معرفی گردند در این میان مواد غیر رایج هم موجود بوده که انسان ها هیچ وقت به خوردن آنها حتی فکر هم نکرده اند اما پشنهاد ویژه و امروزی آنها شیر سوسک می باشد!

پیشنهاد می شود بخوانید : نانی که از آرد سوسک تهیه می‌شود

در تحقیقات صورت گرفته این دانشمندان گفته شده که شیر سوسک از گونه خاصی از سوسک ها به دست می آید که خواص آن از شیر گاو بیشتر بوده و بسیار پر خاصیت می باشد این شیر در وقع شیرابه موجو در سیستم گوارشی گونه خاصی از سوسک به نام Pacific beetle cockroach می باشد .

شایان ذکر است که سوسک ها این مایع را از بدنشان خارج نمی نمایند بلکه دانشمندان با توجه خاص و دقت فراوان بدن سوسک باردار مرده را برش داده و یک جنین را برداشته سپس سر و انتهای شکمش را می برند و با کمک پیپت شیر را بر می دارند که به شکل کریستال می باشد.

برای تهیه صد گرم از این شیر باید از هزار عدد سوسک استفاده نمود که کاری بسیار مشکل می باشد لذا حتما به شکل قرص تهیه می گردد تا بتوان در فروشگاه ها آنها را فراهم آورد.

این شیر منبع عالی از پروتئین و مواد مغذی است که برای تغذیه سوسک های نوزاد مورد مصرف قرار گرفته است دانشمندان پیگیر این موضوع می باشند تا مسیر رسیدن به این مایع پر ارزش را آماده نموده و یک ابر غذا تهیه نمایند شیر سوسک منبع خوبی از پروتئین و چربی و شکر و ... می باشد همچنین پروتئین های موجود در آن از بیست آمینو اسید ضروری متشکل شده اند که غذای عالی برای رژیم روزانه انسان ها می باشد و سه برابر شیر گاو و بوفالو انرژی تولید می نماید.

البته این نکته را ذکر می نمایم که دغدغه دانشمندان تهیه مزارع پرورش سوسک و تهیه شیره سوسک برای انسان ها نیست بلکه خواستار این موضوع هستند که فرمول این مایه مغذی را کشف و به عنوان یک ابر غذا برای نسل آینده که با کمبود غذا مواجه هستند معرفی نمایند.

در آخر این مطلب به این موضوع اشاره می دارم که در کشورهای فقیر مثل هندوستان و آفریقا که تهیه غذا بسیار مشکل می باشد با مصرف یک قرص از شیره سوسک می توان کمک شایانی به تغذیه مردم این کشورها نمود و استفاده از شیرابه گوارشی حشرات خیلی خارج از ذهن نمی باشد امیدوارم دانشمندان بتوانند به ماهیت این مایع پر خاصیت پی برده و مشکل نسل آینده را در تامین غذای روزانه حل نمایند. ( شیر سوسک )

پیشنهاد می شود بخوانید : فروش کتلت های سوسک و کرم در سوئیس!
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها