رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488036

دستگیری عاملان تخریب خودرو شهروندان در جنوب غرب تهران

ساعت 24 -جانشین پلیس امنیت عمومی پایتخت، از شناسایی و دستگیری2 تن از عاملان تخریب 6دستگاه خودروی شهروندان و شیشه های یک واحد صنفی در یکی از محلات جنوب غرب پایتخت خبر داد.

style="text-align:justify"> به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ذوالفقار برفر در تشریح جزئیات این خبر، گفت: با تماس تلفنی تعدادی از شهروندان محله یافت آباد مبنی بر تخریب ۶ دستگاه خودرو و یک باب واحد صنفی توسط تعدادی جوان، بررسی موضوع در دستور مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی با حضور در نشانی اعلامی و گرفتن اظهارات شاکیان پرونده، و انجام تحقیاقت میدانی موفق شدند ۵ جوان را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در شاخه دیگری از تقیقات پلیسی مخفیگاه ۲ تن از عاملان تخریب خودروها در حوالی میدان شهرداری شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به جرم ارتکابی انگیزه خود را اختلاف با مالم واحد صنفی و نشان دادن قدرت خود به وی اعلام کردند، تلاش برای دستگیری سایر عوامل این تخریب در دستور کار مأموران این پایگاه قرار دارد.

جانشین پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، وی در پایان به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: هر کسی به هر طریقی بخواهد امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره اندازد، برابر قانون مجرم بوده و پلیس با افراد مجرم برخورد قانونی خواهد کرد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها